Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Περιμένοντας στην ουρά - Murphy's way





22 σχόλια:

  1. εγω πάλι γιατι ταυτιστηκα τόσο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Arghh!! So annoying and it happens every day, especially in government offices and at the airport. Arghhh!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στο Jumbo!
      Τί εννοείς δεν πας Jumbo; Από πού ψωνίζεις Barbie;
      Τί εννοείς δεν ψωνίζεις Barbie;

      Διαγραφή
  3. This happens to me all the time at supermarket

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οκ ποιός άντεξε να το δει ως το τέλος χωρίς να θέλει να σπάσει την οθόνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχαχαχαχαχα, μαλάκα που τα καλλύττερα που είδα... εγώ στο δρόμο το παθαίνω ΠΑΝΤΑ(πάντα, όταν είμαι με το αυτοκίνητο δλδ... σπάνια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τζείνο το κόκκινο το έρμο το κκελλλούι κάτι / κάποια μου θυμίζει! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για αυτό επιλέγεις μια διαδρομή και μια λωρίδα και την ακολουθάς πιστά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ. If you have a plan, you should stick to it!

      Μ

      Διαγραφή
    2. ...ελέγχοντας ταυτόχρονα τα όρια της υπομονής σου :)

      Διαγραφή
    3. η υπομονή μου σπάζει κάμηλον...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...