Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

Μ' αυτές τις εκφράσεις έχεις καταντήσει γραφικός














25 σχόλια:

  1. Εν πολλά ωραίο. καλύτερος ο Χαρισον Φορντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερος τζίνος που του εχάρισεν το Φόρντ

      Διαγραφή
  2. Ψηφίζω τζιαι εγώ τον Χαρισον. Τι εννοείς ετελειώσαν οι εκλογές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετελειώσαν γαμώτο, πάνω που εσυνηθίσαμε τη διαδικασία... :Ρ

      Διαγραφή
  3. θlassie
    χαχαχαχαχα

    κιλοτίνα χαχαχα
    το ένα εν καλύτερο/σιειρότερο που το άλλο.

    Εμένα άρεσε μου το another μπρικ in the wall που εν τζιαι αρτίστικ χαχα
    Θέκιου φρεντ! Πολλά ωραίο διάλειμμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατακρίβειαν εν "ανάδερ μπρίκκιν δε γουόλ" χαχαχα

      Διαγραφή
  4. Εγώ θέλω εξήγηση γιατί γράφεται με ω η Μαγιώρκα.
    α. Μαγιό+ όρκα= δύο ο διπλανά γίνονται ω
    β. το μαγιό γράφεται με ω.
    γ. Η όρκα γράφεται με ω.

    Η απορία εν πολλά σοβαρή, μιλώ ειλικρινά.

    Κατά τα άλλα εκτός που κάποια που εξαναείδα, άρεσε μου ο Χάρισον Φορντ τζι εμένα. Όσκαρ έπιαεν όξα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχαχα! Επικά!
    Καθόλου παραδόξως αρέσκει μου η Κάβα του Σάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν η Κάβα που σου αρέσκει οξά ο Σάκης ρε; Μολόα!

      Διαγραφή
    2. Εεεεεεεεεε.. ο συνδυασμός! Έσωσα το;

      Διαγραφή
    3. Εν το έσωσε σε σε σες. Οξά έννεν για το Τσαλίκη που ελάλες;

      Διαγραφή
  6. χα χα χα χα! To I need a χοιρο εκάμαν το διαφημιστικό σλόγκαν σε κάποιο φασντφουντάδικο της Λευκωσίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εν τούτα που έκαμνες και χάθηκες από προσώπου γης κι εγώ ενόμιζα έπιασε σε το μάτι μου στα επιτελεία πίσω που την Ροντίκα;:-Ρ

    εξέχασες το έριξον! Αλλά και το χάρισον καλό είναι δε λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ξέρω ποιός παίδαρος εστέκετουν πίσω που τη Ροντίκα, αλλά εγώ εν ασχολούμαι με κόμματα τζι αποκόμματα :P

      Διαγραφή
  8. Λλιες κουβεντες για το Ερικσον μου, γιατι ετσι τζι Εππεσον τζι Εσπασον εν να ξερω ποιος το αμμαδιασε (Μπρεντα)... :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα κάτι πήρε το αυτί μου για σαββατογεννημένες με ανοιχτόχρωμα μάτια....

      Διαγραφή
    2. Εσύ δεν ήσουν που ευχήθηκες καλή επιτυχία στο Λιλλήκα; :P

      Διαγραφή
  9. Χαχα πολλά καλό ποστ. Η Θlassie και η σιγανοπαπαδιά είναι TOP!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...