Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Είχα τα μμάθκια μ' ανοιχτά, τζαι τον σιηπέττον μου απίκο...

Φκαίννουμεν που λες παγανιάν σ' έναν ύψωμαν τζικάστο Πέρα Πεδίν, δίπλα που το περβόλιν του Αναστασιάδη, καρτζίν της λαξιάς. Λουρκάζουμεν η παρέα τζι οι shύλλοι ομπρός να πιαν μαλαήν. Επήρα τζαι τον σιεπέττον τον τζινούρκον, καβαλλούριν πολυτσιόκκ που τους καλούς. Τζαι 40 γραμμάρια χαρτούτσιες. Έτσι για αρκήν.

Σαν επηένναμεν που λες, φωνάζει μου ο Πανίκκος "πάνω σου ρε Ινβίχτε!".
Αναμώννω ευτύς τζαι πισκαλιώ μιαν σιηπεθκιάν. Εππέσαν 3 φάσσες τζαι 1 φασιανός κουτσογάλατος. Έσυρα τους πας τον περτικοδέτην τζι επροχωρήσαμεν.

Θωρώ τον Ρόκκην που εφέρμαρεν.
Εγίνην ο νούρος του αντένα τζι έμεινεν ακίνητος μπροστά που μιαν παλλούραν.
Πιάννω έναν ρότσον με το αριστερόν μου τζαι τον σιεπέττον με το δεξίν.
Σύρνω τον ρότσον μες την παλλούραν, shίζει ένας λαός που δεξιά τζαι 3 τζιήκλες που τ' αριστερά.
Όπως κραώ τον σιηπέττον με το δεξίν, αντινάσσω την του λαού τζαι φήννω τον μονοδίκλιτον.
Με το αριστερόν μου σιέριν, αρπάσσω θκιό χαρτούτσιες (του Ψημολοφίτη) τζαι σύρνω τες μες τον σιηπέττον. Αλλό θκιό σιηπεθκιές τζαι ππέφτουν τζι οι τζιήκλες σέκκες (σαν την βερτίναν). Σύρνω τες τζιήκλες πας τον περτικοδέτην τζαι τον λαόν του (ν)ώμου μου τζαι προχωρώ.

Εν έφτασα να κάμω 10 βήματα τζι ίσια εφαράσαν ομπρός μου 5-6 φραγκολίνες. Γεμώννω τον σιηπέττον τζαι αντινάσσω τους θκιό σιηπεθκιές πισοκάτταρα, έτες ούλλες κάτω. Σύρνω τες πας τον περτικοδέτην τζαι προχωρώ.

Το παρπάτημαν εγίνην δύσκολον πιον με τόσον φορτίον.

Όπως επαρπάτουν, εσύφτασα.
Κουμπώ τον σιηπέττον πας σε έναν ρότσον τζαι τσουλλοκάθουμαι να ξαλαφρώσω.
Αερίστην ο κώλος μου αέραν καθαρόν, αερίστηκα τζαι 2-3 φορές, αέραν όι καθαρόν.
Εν έφτασα να ποσπαστώ, την ώραν που εσκουπίζουμουν, φρρρρρρρρρ λαλεί, σηκώννεται έναν περτίτζιν που πίσω που τον θάμνον.

Τραβώ το παττελόνιν μου πάνω, αρπάσσω τζαι τον σιηπέττον, σύρνω τζαι μιαν χαρτούτσιαν μέσα (για να μεν καθυστερήσω πολλά) τζαι πυρκολώ του την. Εία το που έππεφτεν κουτσόφτερον. Αντάκωσα βούρος τζι επήα τζιαμέ που έππεφτεν τζι εσύναξα το. Τζι έτσι όπως το είδα με την γαλάτην του σπασμένην, έλυσεν το η μίλλα μου. Εξαπόλησα τζαι τον σιηπέττον τζι εγεμώσαν τα μμάθκια μου.

"Εν το 'θελα περτίτζιν μου, συχχώρα με" ελάλουν του τζι εφάνην μου πως έσουζεν την κκελλούαν του. Τζι εθώρεν με μ' έναν βλέμμαν ούλλον παράπονον τζαι νόημαν. Ούλα που ήταν άδρωπος λαλώ σου! Τζι έτσι τζιαμέ στο δίολον, επιάαμεν ψιλήν κουβένταν.

Εγιώ τζαι το περτίτζιν...

Ερώτησα καμπόσα...

Έτσο ήνναμπου μου είπεν:

(οι μπλε εν οι ερωτήσεις μου, οι κότσιηνες εν οι απαντήσεις του)

1. Έχασες ένα στοίχημα που είσιες βάλει με έναν γνωστόν μπλόγκερ. Τζαι το "τίμημα" που καλείσαι να πληρώσεις, είναι να του κάμεις μασσάζ. Ξέρεις, με λαδάκια, κεράκια και τα λιμπά (κτλ εννοώ, no pun intended). Σαν κάμνεις λοιπόν μασσάζ του TwistedTool, ανακαλύπτεις ότι κάπου τζιαμέ που έκαμνες μασσάζ έχασες το δακτυλίδιν που εφόρες. Το δακτυλίδιν ήταν δώρο που ένα παλιό αίσθημα τζαι είσιεν συναισθηματική αξία. Αντρέπεσαι όμως να πεις τίποτε του TwistedTool. Τζαι σκέφτεσαι ότι θα προσπαθήσεις με τρόπο (δίχα να καταλάβει ότι πασπατεύκεις να έβρεις το δακτυλίδιν αντί να του μαλάζεις το κορμί) να έβρεις το δακτυλίδι σου. Τζιαμέ που το εντοπίζεις τζι είσαι έτοιμος να το πιάσεις, άξξιππα γυρίζει ανάσσιελα ο TwistedTool τζαι τσιλλά το δακτυλίδιν πουκάστην ράσιην του. Τί κάμνεις; Πώς θα πιάσεις το δακτυλίδιν που ποτζί πουκάτω;

EEEEE εν ερωτηση παγιδα τουτη? Εννα του πω να ξαναγυρισει που την αλλη γιατι εν ετελειωσα που την πισω παντα! Τζε σαν γυριζει να πιασω το μαυρογεριμο το δακτυλιδι!
Αν δεν τα καταφερω! Εννα του πω σηκωστου λιο πανω να σασω τον ττορο τζε εννα τα καμουμε ουλα σιλαρη με τα λαθκια!



2. Περπατάς να πάεις Πανεπιστήμιο. Ξαφνικά θωρείς να έρκεται που απέναντι ένας γκόμενος. Ψηλός, γυμνασμένος, ξέρεις...λουκκούμιν. Ακούεις τον που απόσταση να λαλεί "τιμάλε". Μονομιάς πελλανίσκεις. Κάτι σπανιόλικον, κάτι λατινοαμερικάνικον, κάτι τελοσπάντον...ακούεται σου πολλά σέξυ. Τζαι συγκόφκεις ότι εν ισπανόφωνος. Τζαι τζιαμέ που κοντεύκεις τζαι ετοιμάζεσαι να σερβίρεις τα "τεκέρο" τζαι τα "πορφαβόρ" σου, φκάλλει τα ακουστικά του άϊπποτ τζαι σιερετά σε πρώτος λέγοντας "ήντα ρε κοπέλλιν; Μσ πε μου, φτάννεις που το Λιοπέτριν;". Τζι ευτύς ξαναβάλλει το ακουστικόν του τζαι συνεχίζει το τραούδιν του: "τσικουλάτα τσικιτά τσίκιτσικιτσικιτά άϊτιμαααααλεεεεεεεεεεε". Πώς αντιδράς;
   
Σιουρα ηταν να μεινω με το στομα ανοιχτο γιατι εν κυπραιος. Ηταν να του πω: ΕΕΕΕ οι ρε εν ειμαι που το Λιοπετρι, κοφκεις εσυ που τζιπανω? Ηταν να τον πιασω κουβεντα δηλαδη. Αλλα γενικα δεν ειμαι ατομο που θα δω εναν αγνωστο στο δρομο τζε να του μιλησω. Ειδικα αν καταλαβω οτι ειναι ξενος. Νιωθω λιο περιεργα. Αν τζε συμβαινει μου συχνα τουτο, να θωρω κουκλους να περπατουν τζε στο τελος να φκαινουν κυπραιοι. Αλλα εν εχω προβλημα εγω με εθνικοτητες! 



3. Ξυπνάς μεθυσμένος σε ένα διαμέρισμα που εν αναγνωρίζεις. Δίπλα σου στο κρεβάτιν έσιει μιαν τιτσίραν τζαι στο πάτωμαν έναν τίτσιρον. Παίζει το τηλέφωνον σου τζι εν η Φάρα. Τζαι σαν μάσιεσαι να της μιλήσεις, παίζει τζαι το κουδούνιν. Πάεις ζάου-ζάου να ανοίξεις την πόρταν τζι εν η μάνα σου με έναν σινίν κουπέπια με τα λάχανα. "Ε, εν θα μου πείς να ρέξω έσσω γιέ μου;" λαλεί σου. Τί απαντάς;


ΟΙ ΑΜΑΝΑ ΦΥΕ ΤΖΕ ΕΝΝΕΝ ΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΩ! Ειχα μια δουλεια πολλα σημαντικη τζε αρκησα! Γυριζω την που την αλλη τζε βαωννω την πορτα! Σιγα μεν την αφηκω να μπει! Ηταν να την συναουμε που χαμε αν εθωρεν το θεαμα!


4. Εαν εκλέγεσουν Πρόεδρος της Δημοκρατίας τζαι έπρεπεν το Υπουργικό Συμβούλιο σου να αποτελείται αποκλειστικά από μπλόγκερς, ποιόν/ποιάν θα εδιόριζες πού και γιατί;

ΕΦΚΙΚΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ?? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ Πολλα επηρεασμενη που εκλογες η ερωτηση! Το λοιπον:
-Υπουργειο Υγειας: Δαμε παει καρφωτη η Ροαμ εν τζε θελει τζε ρωτημα! συντομα γιατρος τελειωμενος με θκιο πτυχια! Ποια πιο καταλληλη?
-Υπουργειο Οικονομικων: ΠΡΑΣΙΝΑΔΑ! Ετσι οργανομενη κορουδα που εν τουτη θα ηταν η πλεον καταλληλη να διαχειριζετε οικονομικα!
-Υπουργειο Δικαιοσυνης και Δημοσιας ταξεως: Δαμε θα εβαλλα την ΜΠΕΑΤΡΙΞ. Ηταν να φκαλλει το σπαθι της θκιο ππαλιες ωραια τζε συγιρισμενα, να κοφκει καμια κκελε τζε να τακτοποιουνται ουλλα τα θεματα. Οι εννα σπασω!
-Υπουργειο Εμποριου: Δαμε θα εβαλλα την Γιωρκουλλα. Η πιο ψαγμενη τζε με τες πιο καταλληλες αποψεις μπλοκερ γι αυτο το υπουργειο. Ηταν να διαχειριζεται τους υδρογοναθρακες απτεστα. Εν θα εντζιζε κανενας πανω να μας τα φαει τα πετρελαια γιατι ηταν να τον ακκασει!
-Υπουργειο Παιδειας: Ο Ντρημερ! Νεο παιδι, μορφωμενο, καλλιεργημενο! Τι αλλο θελει τουτος ο τομεας! Να μπει τζε να τα καμει ουλα πουκουππα δηλαδη γιατι το συστημα στην κυπρο δεν πιννεται! ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΜΑ ΤΩΡΑ!
-Υπουργειο Συγκοινωνιων: Δαμε θα εβαλλα την θαλασσα/πλατυα/στα/ματια/σου. Για να κτισει γραμμες του τραινου για μας τους ευλοημενους να παεενουμε να τες πιαννουμε τζε να παουριζουμε οσο θελουμε να μεν μας ακουει κανενας! (Τζινη ξερει!)
Υπουργειο Εξωτερικων: ΝΤΑΚ ΝΤΑΚ ΝΤΑΚΕΡ... Ατομο κοσμογυρισμενο! Τζε τωρα εννα καμει το Λονδινο-Λαρνακα , Αραδιππου- Αφτελλερο, Ε τζε αφου εννα παεννει να καμνει τζε τες δουλειες του υπουργειου πριχου να στραφει!
-Υπουργειο Εσωτερικων: Δαμε θα εβαλλα τον Ινβικτους! Πληρως ενημερωμενος τζε ψαγμενος στην επικαιροτητα! Να μας βαστα απ του ντηετ!  

Νομιζω με τουτη την κυβερνηση ηταν να παμε πολλα πιο μπροστα παρα με τες υφισταμενες και προηγουμενες! ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΠΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙ! 



5. Τί θα άλλασσες που το παρελθόν σου;

Να επηεννα σε ιδιωτικο σχολειο. Νιωθω πολλα μειονεκτικα τζε με λιψιμιες γνωσεις σε σχεση με τους Κυπραιους που σπουδαζουμε μαζι δαμε τζε επηενναν ιδιωτικο. Δαμε στην 
Αγγλια εν ενα πολλα μεγαλο συν το να επηεννες ιδιωτικο γιατι τα αναλυτικα τους τσιαττουν, ηταν να μαθαινω ουλα τουτα που χρησιμοποιω στο πανεπιστημιο τωρα, χωρις να εχω ελλειπεις γνωσεις. Τωρα δυσκολεφκουμε γιατι πολλα πραματα επρεπε να τα γνωριζω που το σχολειο, αλλα εν τα γνωριζω γιατι εν τα εδιδακτικα στο δημοσιο, οι εγγλεζοι τζε τζινοι του ιδιωτικου ξερουν τα ομως! 



6. Συγνώμη, σ'αγαπώ, πονώ. Τί σου είναι πιο δύσκολο να πείς; 
Επερασα κατι καταστασεις τελευταιως που το δευτερο εν μπορω να το ξεστομισω πλεον. Σε κανεναν. Αν τζε πριν ειχα το συνηθειο να το λαλω. Αλλα σε μια φαση της ζωης μου πριν λιο καιρο εννοουσα τζινη τη λεξη με ουλη μου την καρδια σε καποιο ατομο. Τζινος εν το εκτιμησε, επεταξεν το σαν ενα σκουπιδι στα αχρηστα. Εν πολλα δυσκολο να εννοεισεις τζινη τη λεξη, πρωτη φορα στη ζωη μου το ενιωθα, τζε ανταποδωσεν μου το με το χειροτερο που θα μπορουσε. Με ιντα ψυσση να το ξαναπω? ΕΝ ΤΖΕ ΕΠΕΛΛΑΝΑ!


7. Ποιός/ποιά πιστεύκεις ότι σου κάμνει τούντες ερωτήσεις; Γιατί;
Εν εχω ιδεα ποιος μπορει να μου καμνει τες ερωτησεις. Εν παει καπου ο νους μου! Αλλα ανυπομονω πολλα να μαθωωωωωωωωωωωω!


8.Ποιός/ποιά θα ήθελες να σου κάμνει τούντες ερωτήσεις; Γιατί;
Νομιζω η Μπεατριξ, η Ντακερ, ή η Πρασιναδα γιατι εν οι θκιαες μου μες το μπλοκ τζε συμπαθω  τες πολλα! (το θκιαες εν με την καλυτερη εννοια που το λαλω!) Εν οι τρεις μπλοκερ που εχω τες καλυττερες σχεσεις τζε εχουμε τζε επικοινωνια! Τες 2 τελευταιες εσυναντησα τες τζιολας! Την πρωτη εννα την συναντησω τζε τζινη που εννα παει!


9. Τί εν το τελευταίο πράμα που κάμνεις πριν να κοιμηθείς τζαι τί το πρώτο που κάμνεις μόλις ξυπνήσεις;
Πριν κοιμηθω πρεπει να πιασω το αηφον τζε να τσιεκκαρω φεηςμπουκ, να διαβασω κανενα μπλοκ τζε να βαλω ξυπνητηρι για τες 9 το πρωι. Μολις ξυπνησω πρεπει να παω να νυφτω γιατι παω ζαου ζαου τζε να καμω καφε γιατι εν θωρω καρτζι μου.





40 σχόλια:

  1. Τζαι θκειά τζαι υπουργός οικονομικών!!!! Τελοσπάντων, φερτε μου το υπουργείο να βαλλω τερμπιέν μπας τζαι δουμε μιαν ασπρη μέρα.

    Υ.Γ. Η πρώτη ερωτηση ηταν βασανιστήριο για το Περτικούδιν! Ελεος φρεντ! :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 9 το πρωι? πιιιιιιιιιι έιμαι στο δευτερο καφε τζαι στο τριτο σαντουιτς τζεινη την ωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. invictus σε διαβαζω απο τοτε που ανακαλυψα τα μπλοκ.σε θεωρω εναν απο τους πιο αυθεντικους μπλοκερς.δεν σχολιαζω,απλα απολαμβαννω!σαν μελος ομως της νεας κυβερνησης υπο τον αγαπημενο μου περτικο πηρα το θαρρος να σου γραψω.περιττον οτι η εισαγωγη ηταν ολα τα λεφτα!μανα μου το περτικουδην μου τζιαι εν αντροπιαρης!!!ΕΥΓΕ τζιαι στους δκυο σας!!! Υ.Γ. ΒΑΡΤΕ ΤΡΑΙΝΑ ΡΕ ΑΜΠΑΛΑΤΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά ντήαρ :)
      Θα τα πούμε στο Υπουργικό Συμβούλιο χαχαχα

      Διαγραφή
    2. το πρωτο πραμα που θα καμεις κορη θαλασσα στο υπουργειο! το budget για τα τραινα! :p

      Διαγραφή
  4. xa xa xa xa xa!!!!!i loveeeeeeeeeeeeeee u re invictus ta anathema!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. deuteron sxolion! i loveeeeeee youuuuuuuuuu re pertike ta palioanathema :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ινβικτε τα μεγαλυτερα ψεματα λεγονται πριν απο το γαμο και μετα απο το κυνηγι! :Ρ χααχχαα

    Περτιτζι μου "μιτσοστομο που τρως αρκολουβανα" ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα το γνωρίζω αν και δεν είμαι του κυνηγετικού αθλήματος! :Ρ

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Εώκες το δαχτυλίδιν του μιτσή οξά κόμα ρε; :D

      Διαγραφή
    2. οι που εν θα εδεχεσουν! ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙ ΘΕΛΩ ΤΟ ΡΕΕΕΕΕ!!!

      :P

      Διαγραφή
  8. Πάντως εν σε έκοφκα για κυνηγό!! Τέλεια η εισαγωγή, πολλά ευρυματική τζιαι είδες ότι ο Πέρτικος έβαλε σε τζιαι Υπουργό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. TwistedTool: you approve this message or this massage?

    Invictus: Δεν εκατάλαβα λέξη που την εισαγωγή! Κατά τα άλλα λατρεμένος όπως πάντα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρέτα μου τον πύργο του άιφελ ρε μπρέντα

      Διαγραφή
    2. χαχαχα προφανώς τζαι εν το μασσάζ που εγκρίνει! :P

      Διαγραφή
    3. sike φαντάζομαι ξέρεις εσύ τα καβαλλούριν, πολυτσιόκκ, κουτσογάλατος, παλλούραν, πισοκάτταρα, δίολον και άλλα!

      Διαγραφή
  10. Πολλά ωραία συνέντευξη! :)
    Έχει τα απαραίτητα στοιχεία: καλή εισαγωγή, καθαρές ερωτήσεις, έξυπνες απαντήσεις!! Έχετε ταλέντο και οι δύο σας! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλοίμονο να μεν ήταν καθαρές οι ερωτήσεις...τόσα λάθκια, τόσον τρίψιμον... :P

      Διαγραφή
  11. Ξυπνάς μεθυσμένος σε ένα διαμέρισμα που εν αναγνωρίζεις. .....................παίζει τζαι το κουδούνιν. Πάεις ζάου-ζάου να ανοίξεις την πόρταν τζι εν η μάνα σου με έναν σινίν κουπέπια με τα λάχανα. "Ε, εν θα μου πείς να ρέξω έσσω γιέ μου;" λαλεί σου. Τί απαντάς;

    ΜΑΜΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ισως;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννα μείνει σύξυλη νομίζω αν ρέξει της πόρτας!

      Διαγραφή
  12. χαχαχα..έφυρες μας πάλε!
    η εισαγωγή οτι να'ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός λαλούν :Ρ

      Διαγραφή
  13. χαχαχα εχω να πω οτι εδιασκεδασα αρκετα τες ερωτησεις! αρεσεν μου παρα πολλα! τζε η εισαγωγη ολα τα λεφτα! ευχαριστω

    εφυρτικα στο διαβασμα των κομμεντς! χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπουργός Ναυτιλίας ένεν ... "Ο ΠΑΠΠΟΥΣ Ο ΔΥΤΗΣ";

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...