Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

- Χώσε το ππίν σου ρα Καλλού...



21 σχόλια:

  1. χεχε
    Εν φαινεται καλα αλλα το υφος της πρεπει να ειναι το ιδιο με του Λεωνιδα τζαι ουλλων των 300 μαζι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πει τζαι κλάσει της Καλλούς ακούεις...

      Διαγραφή
  2. Σούπερ Γιαγιά Security Services. Όι παίζουμεν ενομίσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μάνα μου I think its sweet! προσέχει την φίλη της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ νομίζω κρατά να μεν πέσει χαμέ.

    -Τταλλού μου θέλω τζαι τα θκιο μου σιέρκα τωρά, βάστα πάς τον τοίχο να μεν δώκεις χαμέ τζαι να σε συνάουμεν όπως προχτές στο μολλ.
    - Βαστώ κόρη μεν φοάσαι!Χώσε το ππιν σου ρα Καλλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΕΣ!!!! Σοβαρά, αν σου πάει πήαιννε να δεις το ππιν της Καλλούς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχαχχαχαχα Μυροφορα χαχαχα

    Εν τουτη που πριν 100 χρονια εφωναζαν την Μυρουλλα? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφκαλεν τζι ο Πανίκκος της την κόρη του Μυροφόρα αλλά τζίνη η ξιππασμένη η νύφη της φωνάζει την Μύρια ιμίsh!

      Διαγραφή
  7. Αντι να θαυμαζετε τες κοπέλες που προχωρουν με την τεχνολογια, περιπαιζετε τες;;; Σαν δεν ντρέπεστε! :ΡΡΡ

    Τωρα θκυό λεπτά φκαλει το iPad που την τσεντούδαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν το Tena Pad που εννα φκάλει που την τσένταν νομίζω :Ρ

      Διαγραφή
  8. μάνα μου ρε, εν τόσο αστείο τζαι τραγικό ταυτόχρονα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τραγικό γιατί μπορεί να γλοιάσει η Μυροφόρα τζαι να δώκει πας την Καλλούν την ώρα που εν έτοιμη να τραβήσει τα λεφτά τζαι νάρτουν ούλλα πούκουππα

      Διαγραφή
  9. εγώ έχω να σου πω ότι η γιαγιά μου (να ναι καλά εκεί που είναι) εργαζόταν για την Group4 σε ηλικία άνω των 70! true story!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβέντισσα η γιαγιά! :)
      Πε μου...εν τζι εν παππούς σου ο Vanilla Ice έννεν;

      Διαγραφή
  10. Και η τσαντούλα, με χάρη κρεμασμένη στον ώμο. Χαριτωμένη και δυναμική συνάμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...