Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2013

Όποιος πίννει τσιάρον, τρώει τα


Λοιπόν, άκου να δείς τωρά πώς έshει το πράμαν...

Εκάθουμουν εγώ στα καλά-καλούλλικα μου όταν ξαφνικά άρκεψα να βάλλομαι πανταχώθεν. Τζαι αντιλαμβάνεσαι ότι εχαντακώθεν! Που την μιαν είχα την Πρασινάδαν που έκατσεν πας τα φκιά μου να κάμουμεν μπλογκοπαιχνίδιν τζινούρκον γιατί αρέσει, γιατί εν τρέντυ τζαι γιατί επεθύμησεν να οργανώσει κάτι. Εσπάρκωσεν παραπάνω που τη Γρούταν άμαν πεθυμήσει κουπέπια λαλώ σου. Ναι ναι ξέρω, ματζιελλιόν, εν φοητσιάρικη η εικόνα. Ε ήντα να κάμω τζι εγώ, ξέρεις με ήντα φτανόκαρτος είμαι...είπα της ΟΚ.

Ύστερα ήρτεν η Αχάπαρη. Βρε αμάν, βρε ζαμάν, πεχαλί να νεκατωθεί τζαι τούτη μέσα. Ρε κάτσε του τόπου σου τζι εν κάμνεις για έτσι δουλειές, ατού η Γαβρίλω! Έθελεν να έshει την επιστημονικήν επιμέλεια. Το γενικό πρόσταγμα που λαλεί τζι ο Λάζαρος Μαύρος στες παρελάσεις κάθε πρώτην τ' Οχτώβρη. Ε ήντα να κάμω τζι εγώ, ξέρεις με έχω της αδυναμίαν...εν η αρφή η μεγάλη που εν είχα ποττέ. Είπα της ΟΚ.

Τζι έκατσα που λες τζι εκατέβασα ΤΗΝ ιδέαν.
Αναλύσεις επί αναλύσεων, σκέψεις επί σκέψεων...
Με τα σίκρετ του, με τα σύλλεξα του, με τα ταμπού του, ούλα κκομπλίτ που λαλεί τζι ο Τρίκκης.
Και εγένετω Σίκρετ +Λεκτικό Taboo!

Που την χαράν της η Πρασινάδα ήρτεν της περίοδος, η δε Αχάπαρη επήεν για καφέν στη Χούντα!

ΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΚΟΣΜΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΙΟΡ ΤΖΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΕΝ ΕΔΗΛΩΣΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ;

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΑ ΝΥΣΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΚΟΝ;

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΡΕΜΜΑΣΤΩ ΠΟΥ ΤΑ ΦΚΙΑ ΝΑ ΣΟΥΖΩ ΤΑ ΠΟΘΚΙΑ ΜΟΥ;

ΤΑΡΑΞΕ ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΖΑΙ ΜΕΝ ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΜΟΥ!

ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΜΑΝ ΣΙΚΚΗΡΤΩ ΚΑΜΝΩ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ ΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ...



Χάτε, τωρά που ηρεμήσαμεν θα πάμεν όλοι μαζί μαζικά να δηλώσουμεν συμμετοχήν οκκέϊ;
ΟΧΙ στην αποχή!

Άτε μπράβο...

12 σχόλια:

  1. Τζεινος που το εγραψε (οϊ το πποστ, το συνθημα λεγω) εν επινε τσιαρο, αλλα οπωσδηποτε κατι επινε :Ρ

    ΧΑΤΕ επεισες με! Ημουν μισοψημενη που την αναρτηση της Αχαπαρης για τες παρτουζες δηλαδη... Μεν παιρνεις πανω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε έμεινες σώζουμη οξά εψήθης τζι η υπόλοιπη; :D

      Διαγραφή
    2. Εψηθηκα ρε, αφου επεψα τζαι συμμετοχη :Ρ

      Καμε ευκολο +λεξον α!

      Διαγραφή
    3. Μεν έshεις έννοιαν. Μα εν θωρώ να εκούρτισες την Τάτσαν να παίξει!!!!

      Διαγραφή
  2. Ουυυυυ άρκησες!! ΈΦαν σε η Αχάπαρη με τες παρτούζες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε εν γνωστόν ότι η Αχάπαρη εν σπίριτον...έννεν τυχαίον που στο νηπιαγωγείον εφωνάζαν την "καψούλιν"

      Διαγραφή
  3. men sheresai! eshesa pou tin Axaparin jai epoloithika! exathis invictie!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...