Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

Ήρτες στ' όνειρο μου νύχτα τζι έφερες μηνύματα

Ξέρω, έshεις τζι εσύ τα προβλήματα σου, το τελευταίον πράμαν που θέλεις είναι να σε πρήζω με τα όνειρα μου. Συμπάθα με, θα είμαι σύντομος.

Είδα όνειρον την Μέρκελ.
Κλείστο στόμα σου, εν ετέλειωσα ακόμα. Έshει τζαι πάρακατω.

Ήταν τζαι ο Άγγελος Διονυσίου.
Κλείστο στόμα σου, τελειώνω! #diplis  #you_re_doing_it_wrong

Ήταν τριήμερον που λες (στο όνειρο) τζαι έπαιξεν το κουδούνιν.
Εσηκώστηκα, ήμουν του ύπνου τζι επήα τζι άνοιξα την πόρταν.
Ήταν η Μέρκελ.
Τζαι πίσω της εστέκετουν ο Άγγελος Διονυσίου τζι ετραούδαν έναν παλιόν του ρεφραίν...

♪♫ και ξαφνικά θα εμφανίζομαι μπροστά σου ♪♫
♪♫ θα 'μαι η φωνή που θ' ακούς στα όνειρα σου ♪♫

This cannot be a good sign...


33 σχόλια:

  1. Έχω χειρότερο, πριν 3-4 ώρες έβλεπα ότι ήμουν σε πρόγευμα εργασίας με τον Barack Obama, άργησα να πάω και έλειψεν το bacon... Σοβαρά τωρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλειψεν το μπέϊκον;! Gawd, έshει τζαι σιειρόττερα τελικά!

      Διαγραφή
  2. Hahahah scary combination! Εγω εθώρουν ονειρο εψες ότι εμετακόμιζα σε μια μικρή πόλη στην Αμερική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aμπα τζιαι ήταν τούτη που σε έπιασεν τηλέφωνον εχτές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν εφόρεν τακούνια, εφόρεν μπαλαρίνες

      Διαγραφή
  4. Μα ιντα ονειρο γιε μου? Καθαρος εφιαλτης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά εξύπνησα πριν να φκώ πας τα τραπέζια :P

      Διαγραφή
    2. Οϊ! Εξυπνησες πριν να σου καμει η Μερκελ ανηθικες προτασεις :Ρ

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλε πριν λλίες μέρες εθώρουν ότι κάτι ξένοι, (είχα την αίσθηση ότι ήταν γερμανοί) εσυνάαν τον κόσμο που επερπάταν στο δρόμο τζαι επέρναν τους σε άγνωστον προορισμόν. Εν ηξέρω πως, αλλά ήξερα ότι εν ήταν για καλό. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως μες τον ονειροκρίτη, στο "βιασμός από Γερμανούς" λαλεί: Δεν είναι όνειρο

      Διαγραφή
  6. Ο Άγγελος και η Άγκελα δηλαδή....ψάχνω τη σημειολογία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να πείς της κυράς σου να σε σκεπάζει όταν ξεσκεπάζεσαι! Άμα κρυώνεις, τούτα παθαίνεις! (Μπρρρρρ... είχα κι εγώ τέτοιους εφιάλτες στην αρχή της κρίσης. Τώρα συνήθισα...)
    Υπομονή. Εδώ που είσαι ήμουνα, κι εδώ που είμαι, καλύτερα να το πηδήσεις και να μην έρθεις ποτέ! κι έτσι θα γίνει, θα δεις. Εσείς καλύτερα από εμάς θα τα καταφέρετε. Εμείς έχουμε και την αιώνια φαγωμάρα ν' αντιμετωπίσουμε...
    Φιλιά αδελφικά...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "if they dont let us dream, we wont let them sleep"

    εμεις τζιοιμουμαστε τζιε θωρουμεν τους τζιε ονειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς έshει χρόνια που τζοιμούμαστεν! :Ρ

      Διαγραφή
  9. τούτα τα τρία τριήμερα στη σειρά ήταν πολλά θρίλερ τελικά :/

    lol @ Dreamer!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά αν το σκεφτείς τζαι κάμεις τη σούμα, τα τριήμερα που επεράσαμε είναι βασικά...του κώλου τα εννιάμερα!

      Διαγραφή
  10. Prin 2-3 posts evales fotografia tis me ta bikini kai epairipezes tin kai itan kai post mesta triimera....
    Emmm, eta oulla tziame tora!!!
    Pale kala pou en sou pe kana Ixlipetix baby!! na rteis na isioseis
    Oso gia ton Dionysiou, sikono ta pliktra psila.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν επέτασσεν τζαι κανέναν ιχλιπετίχ ήταν να μου αθθυμήσει κάτι γερμανικές τσόντες που τα 90s χαχαχα

      Διαγραφή
  11. εγιώ εν ονειρεύκομε πιον ελύψαν μου τα όνειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα όνειρα εν λείφκουσιν μεν φοάσαι. Μεν σου πω εννα πολλύνουν τωρά...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...