Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

I have been flushed

Φεύκουμεν που λες που τη μάνα μου τζαι πιάννουμεν το δρόμο της επιστροφής στη Λευκωσία. Σε απόσταση μισού χιλιομέτρου που το πατρικό μου, χτυπά το κινητό μου. Ντάξει δεν εκπλάγηκα καθόλου. 9 στες 10 φορές που φέυκω που τη μάνα μου ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:


Ι=Ινβίτκους, Μ=Μάνα του Ινβίκτους

Ι: - Ε;
Μ: - Ναι γιέ μου, ώσπου είσαστεν; Εξήχασα τα κουλλουρούθκια/τραχανά/λουφκιά/πισκόττα/δάχτυλα/πιττούες/you name it που αρέσκουν τζαι του μωρού!
Ι: - Ε, είμαστεν μακρυά τωρά, πιάννουμεν τα την άλλη φορά!

End of conversation.

Τούτην την φοράν ντήαρ όμως, το τηλεφώνημαν ΔΕΝ ήταν που τη μάνα μου.
Ούτε καν που τον τζύρην μου.
Ήταν που άγνωστο κινητό τηλέφωνο.

Ακολουθεί ο εξής διάλογος:

Ι=Ινβίτκους, Α: Άγνωστος/η

Ι: - Παρακαλώ;
Α: - ...
Ι: - Αλόου;
Α: - ...

Τζαι μετά που μιαν παύση περίπου 3 δευτερολέπτων ακούεται ένας γνώριμος ήχος.
Περιμένω που λες να απαντήσει ο άγνωστος (ή η άγνωστη) που με εκάλεσεν αλλά αντί για φωνήν, ακούω -wait for it- νιαγάραν! Μάλιστα αγαπητή μου, νιαγάραν του αποπάτου!

Ώσπου να συνειδητοποιήσω ότι I have just been flushed, άκουα τζαι ήχους τακουνιών στο τηλέφωνο. Αλλά εν εμπόρεσα να καταλάβω αν ήταν γυναικείο τακούνι ή αντρικό λουστρίνι.

Ρε μα καταλάβεις τί σου λαλώ;
I HAVE BEEN FLUSHED!!!

Σιεσιέ γιαχνήν που λαλεί τζι ο φίλος μου ο Jo ο Πυρούμενος.

Κάποιος (ή κάποια, ανάθθεμαν τα τακκούνια μου) έπιαν με τηλέφωνον λλίον πριν να τραβήσει τον νιαγάραν. Τζαι είshεν το τηλέφωνον ανοικτόν ώστι να πάσιν κάτω...Τωρά εν πισσιά που έκαμεν, εν κακκά που έκαμεν, εννα σε γελάσω. Πάντως φρούτσα εν ακούστηκεν. Άρα εν ήταν ούτε τέλλια χαμνά, ούτε μεγάλου μεγέθους για να θέλουν κομμάθκιασμαν να παν κάτω...Αλλά είπαμεν, μπορεί να ήταν τζαι πισσιά.

Παρέτα με ολάν τζι εσύ τωρά με τες καπήρες σου! Εν ώρα για καπήρες τωρά;

Ρε μα καταλάβεις τί σου λαλώ;
I HAVE BEEN FLUSHED!!!

Τζαι άτε πες εν κατα λάθος που με έπιασεν.
Μα πώς να πατηθούν κατα λάθος 8 αριθμοί τζαι να δώκει πας το τηλέφωνο μου;
Για να γινεί έτσι δουλειά πρέπει να το είshεν μες την πούγκαν το κινητόν τζαι να εκλώθετουν ποτζί-ποδά καθ' όλην τη διάρκεια.

Κκιάορκας σου...αλόπως ήταν δυσκοίλιος!

Ναι αλλά τα τακκούνια; Χάτε τωρά!

20 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχα
    αχαχαχαχαχαχα
    χαχαχαχαχαχαχα

    Είπα η γέρημη να φάω ενα κράκερ με λλίο τυρί διότι έπεσε το αρφάλι μου και έχω ακόμα μιαν ώρα ώσπου να πάω σπίτι!!

    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει του τζαι νάκκον σάρζα πουπάνω. Έτσι χαμνή... χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Aφηκες τζαι κομμεντ αλλα εξιασες να αποταθείς στην ειδικό περι του θέματος!
    http://roam365.wordpress.com/2013/03/29/beatrix-did-not-have-a-stool-transplant/

    Εν μπορεις να πεις, εδωκαν σου τα πλάσματα εμπνευση για ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αν ήταν για να αναλύσουμεν την όψη/πυκνότητα/υφή/οσμή του προϊόντος, έχω τζι εγώ σχετικά ποστς χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Μόλις έφαα λουβίν. Άσχετον, εν αηδιάζω με έτσι πράματα.
    Άρεσε μου, έννα το κάμνω τζι εγώ για φάρσα.

    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΝ ΕΠΙΑΣΕΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΜΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΠΡΑΜΑΝ (τζαι μετά να γελάς σατανικά);;;;;;;;;;

    Πε μου τωρά το τηλέφωνο τους πλιζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρά που το λαλείς εν καλή ιδέα. Αλλά εγώ εν θα πιάσω την ώρα του νιαγάρα, θα πιάσα λλίον πιο νωρίς...

      Διαγραφή
  4. ήταν τιτσίρα τζαι εφόρεν δωδεκάποντα. έπιασεν τηλέφωνο σε ροζ αγγελία ενός νιαγαρολάγνου αλλά έκαμε λάθος έναν αριθμό, δύο αριθμούς μάλλον, το 59 είδεν το 69. το "παρακαλώ" σου εξενέρωσεν την. εν εμπορούσε να σου το κλείσει γιατί εσφοτζίζετουν τζαι ανέκτηκε τζαι το "αλόου" σου. αποφάσισε να πετάξει τες ροζ αγγελίες.

    [πίνω φραπέ...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.........ετυχεν μου και αυτο!!!οταν επιτελους εμιλησε απλα ειπεν μου:"σορρυ ρεεεεεεεεε εν εκραθκιουμουν!!!"τζιαι εγω απαντησα:"σορρυ ρεεεεεεεεε τζιαι εγω παω τωρα.μιλουμε μετα!!!!!!!!!!!!!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυνεννοηθήκετε εν πορδαίς και οργάνοις βασικά α;

      Διαγραφή
  6. Εισχεν σε στο μεμορι οποιος τζι αν ηταν, ρε! Ισως τζαι στην μπουκα του κανονιου :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έσιεσεν με τζι έγρισεν με όποιος τζι αν ήταν :Ρ

      Διαγραφή
  7. τελικά τα κουλλουρούθκια αθθυμηθήκετε να τα πιάσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν είshεν κουλλουρούθκια τούντην φοράν

      Διαγραφή
  8. Ίντα αθθυμητικό έσιεις ρε..... τζαι ήρτεν σου το σιεσιέ γιαχνή; χαχαχαχαχα

    Κανονικά αν εν κορούδα πρέπει να την πιάσεις πίσω. Οι γνωριμίες του απόπατου κάποτε φκαίνουν καλλίττερες!
    Τζαι αν μεν ενδιαφέρεσε εσύ, έχουμε τον noni standby.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οικογενειάρχης άνθρωπος, είμαι για γνωριμίες του αποπάτου ρε; χαχαχα
      Μα πού εχάθην ο Νόνης σιόρ;

      Διαγραφή
  9. Εν κανεί η κατάσταση με την οικονομία, εν κανεί που δεν αναπνέεις που τη σκόνη, τωρά τυχαίνει σου και τούτο. Εν ούλλα προσχεδιασμένα λαλώ σου.

    Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας έχουν χεσμένους κανονικά και με το νόμο!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...