Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

Χειράγχος


Θα σου εξομολογηθώ κάτι.
Μα άδε μου που εφέρμαρεν α! Άμπα τζαι χάσει!
Κυπραίοι μάνα μου!

Που λες...τί ελέγαμεν;
Α ναι!

Θα σου εξομολογηθώ που λες το λόγο που δεν εγνώρισα ακόμα την Πρασινάδα...

Όι όι, έννεν επειδή οι φανέλλες μου εν σhισμένες τζαι φοούμαι να μεν της προκαλέσω ψυχολογικά προβλήματα...εν άλλος ο λόγος.
Πιο σοβαρός.
Ο φόος μου ο μεγάλος που λες ντήαρ, εν τζίνο το "χαίρω πολύ".
Ξέρεις την Πρασινάδα πόση σημασία διά στο χαίρω πολύ τζαι πόσον αγχωτική είναι με το θέμα!

Ε είναι να μεν αγχώννεσαι καλέ μου;
Τζι αν κάτι πάει στραβά με την κρίσιμη πρώτη χειραψία;
Μεν γελάς τζι έννεν αρκημός να γινεί ο χαττάς...















15 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα ειμαι φυρμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήκου πάνω τζαι τωρά εσφογγάρισεν η κυρία Μυρούλλα!

      Διαγραφή
    2. Μεν σου πω, έγλειψε τα (μιτσοκάμμιμα)

      Διαγραφή
  2. Μόνον κάποιος που το έπαθεν ξέρει ήντα άσιημον συναίσθημαν είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλυσεν τον η μίλλα μου τζίντον μπασκετπολίσταν τα γέριμα χαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Εν τους κανει που το επαθαν, επιαν τους τζιαι η κάμερα. double crap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εν που τα σιειρόττερα μου ρε φρεντ.
    Τζιαι άτε έπαθες το. Τι κάμνεις το σιέρι μετά που αιωρείται; βάι βάι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κνίθεσαι νάκκον, παίζεις το αχάπαρος να πάει πάσα κακόν :Ρ

      Διαγραφή
  5. Γελώ ντρανταχτά πάλε. Ετέλειωσεν, έφκηκα στην κορυφή της λίστας για αποχώρηση που το γραφείον.

    Εγώ έντα λοής ττόκα εν μπου κάμνω άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...