Τετάρτη, 12 Ιουνίου 2013

Σαν ένα παρθένο παγωτό βανίλια. Δίχα κρέμαν.

Αφήνω σε θκιό λεπτά να συλλάβεις το νόημα της ανάρτησης που τον τίτλον, ο οποίος τίτλος είναι -όπως πάντα- κατατοπιστικότατος τζαι σελφ-εξπλάνατορι!

Τί εννοείς δυσκολεύκεσαι;
Μα που τα καλά τωρά;

Κύριε ελέησον πιον!
Μα πόσον πιο κουτσιά καθαρισμένα να σου το κάμω σιόρ;
Ξαναθκιέβαστο!

Ακόμα;

Εν σοβαρομιλάς!

ΟΚ, άκου να δεις τί θα κάμουμεν...
Ακούεις;
Ωραία, δε τωρά...

Στα μαθηματικά (πού πάεις Μάνα, κάτσε εν ετέλειωσα!) που λες, έμαθεν μας τότε ο καθηγητής ότι άμαν έναν πρόβλημαν ή μια εξίσωση ας πούμεν εν σύνθετη τζαι φαίνεται μας δύσκολη, το μόνον που έχουμεν να κάμουμεν για να φκάλουμεν άκρην είναι να την σπάσουμεν σε πιο μητσιά κομματούθκια για να την απλοποιήσουμεν.

Τζαι τωρά που το έshεις τούτον υποψίαν σου, πάμεν μαζίν να απλοποιήσουμεν την εξίσωσην του τίτλου:

Σαν ένα παρθένο παγωτό βανίλια. Δίχα κρέμαν.

Κατ' αρχάς δαμέ βλέπουμεν ότι ο τίτλος αποτελείται από δύο κομμάτια. Ας τα πιάμεν έναν-έναν:

Σαν ένα παρθένο παγωτό βανίλια.

Τί εννοεί ο ποιητής;
Ο ποιητής μπορεί να εννοεί πολλά και διάφορα αλλά εν σημαίνει κατ' ανάγκην ότι μιλά αλληγορικά ή κάτι. Μπορεί κάλλιστα να μιλά κυριολεκτικά. Μπορεί όντως να μιλά για παρθένο παγωτό βανίλια.

"Κέσκεσε παρθένον παγωτόν;" I hear you asking...

Αγνόν μήπως;
Αγνόν παγωτό βανίλια;
Ή μήπως κάτι άλλο;

Εγώ λαλώ κάτι άλλον πάντως. Τζαι εφόσον εγώ το λαλώ, κρώστου μου.

Μάλιστα, εν μιλούμεν για αγνό παγωτό αλλά για παρθένο παγωτό δηλαδή.
Ναι αλλά πάλε εν φκάλλεις νόημαν, θωρώ το που το βλέμμαν σου. Οξά εν π' ον ενίφτηκες το πρωίν;

Στο σημείον αυτόν θα σου δώκω έναν σημαντικόν hint. Έναν κλειδίν, μιαν ένδειξην, πώς το λέτε...
Translate!

Αχα! Φως στο τούνελ α; Χαίρομαι!

Πάμεν λοιπόν να κάμουμεν μαζίν την μετάφρασην:

Σαν ένα παρθένο παγωτό βανίλια.

Like a virgin vanilla ice cream.

Not bad α;

Εξακολουθείς να μεν φκάλλει νοήμαν όμως, θωρώ το.
Πόμεινε τζι εννα καταλάβεις. Πάμεν τζαι στο δεύτερο μέρος του τίτλου:

Δίχα κρέμαν.

"Without cream" α;
χεχεχε έπιαστην μετάφρασην τζαι πάεις κοφτόν-κοφτόν :D
Είσαι σχεδόν σωστός.

Το δεύτερον κομμάτιν του τίτλου αναφέρεται σε μιαν παρέμβασην που πρέπει να κάμεις στο πρώτον κομμάτι. Ναι ναι, καλά το εσκέφτηκες, πρέπει να αφαιρέσουμεν το "cream".

Άρα καταλήγουμεν στο εξής:

Like a virgin vanilla ice.

"Σαν έναν παρθένο πάγο βανίλιας;"

Βάσταξε σιόρ! Ποιός σου είπεν να το μεταφράσεις πίσω στα ελληνικά τωρά! Εκάμαμεν τόσην ώραν να το συνορκιάσουμεν στα εγγλέζικα τζαι μάνι-μάνι μάσιεσαι να το ξηλώσεις; Άηστο τζιαμέ στα εγγλέζικα λαλούμεν!

Like a virgin vanilla ice.

Μία πρόταση τούντην φορά, όι δύο.
Ναι αλλά, τούτη η πρόταση εξακολουθεί να μπορεί να χωριστεί σε δύο κομμάτια:

"Like a virgin" τζαι "vanilla ice".

Ατς! Είδες ήνταλος ξεκαθαρίζει το τοπίο σιγά-σιγά;
Αφού είπα σου ότι εν κομμάτιν γλύκισμαν*!

Το "Like a virgin" θυμίζει σου κάτι;
Α γειά σου! Την θκειάν μας την Μαντόναν!
Έναν το κρατούμενον...

Το "vanilla ice" θυμίζει σου κάτι;
Α γειά σου! Τον θκειόν μας τον Vanilla Ice!

Τί εννοείς Rania ποιός εν τούτος;
Μαρούσκα το εβιάν!!!

Ποιός εν τούτος λαλεί!!!
ΠΟΙΟΣ ΕΝ ΤΟΥΤΟΣ ΛΑΛΕΙ!!!

Κόρη μου! Μα πού εν που ζιείς; Πού εν που εζιούσες actually...
ΟΚ, βαθιές αναπνοές, έννεν τίποτε Ινβίκτε μου, μεν το κάμεις θέμαν τζαι συνέχισε...

Ο Vanilla Ice που λες, εν ο Eminem του τζαιρού της Αχάπαρης.
Μεν μου πεις ότι εν ηξέρεις ούτε τον Eminem τζι ίσια αππήησα που δαμέ κάτω! Τζι είμαι τζαι ψηλά!

Ωραία...χαίρομαι που εξεκαθαρίσαμεν περί τίνος πρόκειται.
Άρα, για να συνοψίσουμεν, το ποστ αναφέρεται στη Μαντόνα τζαι τον Vanilla Ice!

Μα τί ωραία εισαγωγή σιόρ! :)
Παρακαλώ, τίποτε...απόλαυσα την τζι εγώ...

Τζαι πάμεν στο θέμαν μας τωρά...

Έξερες το που λες ότι παλιά επαίχτηκεν κατάσταση με την Μαντόνα τζαι τον Vanilla Ice;
Ναι λαλώ σου! Όπως το ακούεις!
Τσαλαβούττης ο ένας, όχι και τόσον σεμνή η άλλη, εν τζι εν αρκημός να γινεί ο χαττάς...
Τζαι μεν νομίζεις ότι λαλώ σου κουβέντες του αέρα, ξέρεις με εγιώ είμαι τίμιος μπλόγκερ...έχω σου ντοκουμέντα:


Όππας! Τα πουλλάκια μου...

Επ! Τί κάμνετε τζιαμέ σιόρ! Αντροπή!

Μα άδε μου τον που ποζάρει τζιόλας!


Σσιοοοο χτηνόν μου!


Υ.Γ: είδες που σου τες έκαμα τζαι safe-for-work α; Εν έshεις παράπονον! Αλλά επειδή θκιεβάζουν με τζαι ξημαρόλλες, αν θέλεις να φύουν τα καππέλλα, πάτα πας τες φωτογραφίες...

20 σχόλια:

  1. γιατί μου είπες σσιοοοοοοο; εσύ μπορείς να αντισταθείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γιατί μου είπες σσιοοοοοοο; εσύ μπορείς να αντισταθείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιατί μου είπες σσιοοοοοοο; εσύ μπορείς να αντισταθείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολόκληρη διατριβή για την Μαντόνα και τον Αις. Δεν εχεις λάθος. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μάνα μου η Μαντόνα που ήταν νέα! ...ήταν σίουρα πριν να γεννηθώ τούτο!

    να σου πω κάτι άσχετο που έμαθα προχτές (και ελπίζω να τρώεις παγωτό με γεύση βανίλιας σαν το διαβάζεις)..vanilla flavoring is sometimes made from beaver's pee!! enjoy ur ice cream:)

    Rania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έναν παγωτό βανίλια ετρώαμεν το τωρά πάντως :P

      Διαγραφή
  6. Στην τελευταία φωτογραφία ο Αις γιατί βάλλει αλλού τα σσέρκα του τζαι αλλού θωρεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εννοείται είμαι....ξημαρόλλας.
    Πάντως, αν φύεις τα βυζιά, τούτη η Μαντόνα έσιει ένα σώμαν όπως του ποδοσφαιριστή.
    Το "Ice-Ice baby" ήταν διασκευή του "Under Pressure" των Queen/ Bowie. Τζιαι τα θκιό κορυφαία, ακούστε τα:

    http://www.youtube.com/watch?v=a01QQZyl-_I

    http://www.youtube.com/watch?v=rog8ou-ZepE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έννεν απαραίτητο να τα φύεις ρε. Ο Ρονάλντο (όι ο Κριστιάνο, ο άλλος) παίζει να έshει πιο μιάλον βυζίν που τη Μαντόνα...

      Διαγραφή
  8. Να καταγραφεί στα πρακτικά οτι τον τζιαιρό του Vanilla Ice εσύ ήσουν στρατο. Φκαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μιαν έκρηξη ειλικρίνειας, θα πώ ότι ήμουν Γυμνάσιο

      Διαγραφή
  9. Ε γαμώ το. Εγώ εκατάλαβα το που τον τίτλο στον blogger. :s
    Τι εν τούτη η μεταφραστεροκατάστασηπου μου χαλά την ανάγνωσην τούτου του καταπληκτικού δείγματος τέχνης; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω που εξερα τουντην κατασταση που επαιξε τζιε εκαταλαβα το σχετικα νωρις στο ποστ, ποσο λειμ να νιωσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πε αλήθκεια...ετραούδας το "ice ice baby" πουμέσα σου έννεν;

      All right stop
      Collaborate and listen

      la la la la

      Διαγραφή
  11. seriously
    ise polla adkiaseros man. kame allo kanenan kopellouin
    she demon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε, είσαι θεός! Τι μου εθύμισες τωρά! (Αλλά ήμουν δημοτικό εγώ, διευκρινίζω!)
    - Drop that Zero and get with the Hero, ιμί-sh

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...