Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2013

The salmon story

"Η ζωή μας εν γεμάτη εκπλήξεις".
Εθκιάβασα το παλιά σε ένα βιβλίο, εν αθθυμούμαι ποιού.
Ισχύει.
Μα τα χίλια εδονόπουλλα, ισχύει λαλώ σου!

"Μάχαιραν έδωκες, μάχαιραν θα λάβεις".
Τζαι τούτον κάπου το εθκιάβασα.
Ισχύει τζαι τούτον.
Μα τες χίλιες επιταγές αλλυλεγγύης, ισχύει τζαι τούτον λαλώ σου!

Συνοψίζοντας λοιπόν την εισαγωγήν μας, έχουμεν δύο δεδομένα: πρώτον, ότι η ζωή μας επιφυλάσσει μας εκπλήξεις τζαι δεύτερον, ότι τες αμαρτίες σου κάπου κάπως κάποτε θα τες πληρώσεις. Ντάξει, εν θα είναι "μάχαιρα για μάχαιρα" αλλά εκατάλαβες τί εννοώ. Θάρτει να σε έβρει η τιμωρία τζιαμέ που εν το περιμένεις.

Είμαι αμαρτωλός.
Αμαρτία μου ξομολοημένη, είμαι αμαρτωλός, εν είμαι άγιος.
Αλλά τούτον ρε φίλε ήταν χτύπημαν κάτω που τη μέση!
Σαν γροθιά στο στομάχι η εικόνα που είδα, που ελάλεν προ αμνημονεύτων ο Σάκης.
Τί αμαρτίες πληρώνω ο γέριμος;
Γιατί Θεέ μου; Γιατί;
Εντάξει πάτερ μου, ξέρω ότι εν εκκλησιάζουμαι αλλά τί σχέσην έshει τούτον;
Αφού ξέρεις πως πιστεύκω.
Ηντα, το Πάσχα ενήστεψα τζιόλας.
Φουλ. Κκομπλίτ, πώς το λαλούμεν;
Τούτον το χτύπημαν εν το επερίμενα...

Τί εννοείς άτε τζι έσπασα σε;
Άφησμε σιόρ να το φκάλω που μέσα μου!
Άφησμε να πω τον πόνον μου να πνάσω!
Μεν με πιέζεις!

Που λες...
Πόθθεν να το πιάω τζαι πού να το φήκω τωρά...

Βρεθούμαστεν που λες με την κουμέραν για καφέν είπαμεν αρχικά, η ώρα όμως ήταν προχωρημένη οπόταν το "για καφέν" έδωκεν τη θέση του στο "για φαΐν". Είμασταν κάτω Λήδρας.

Ερωτήσαμεν την κόρη μου να εισηγηθεί τίποτε, είπεν μας απλά ότι έθελεν κρέας.
Ξηημένες κουβέντες.

Περπατώντας τζαι προσπαθώντας να αποφασίσουμεν, εβρεθήκαμεν μες την Ονασαγόρου, πόξω που το "Δυόσμος και κανέλα". Δίπλα ακριβώς, κολλητόν, επροσέξαμεν ότι υπήρχεν ένας άλλος χώρος ο οποίος ονομάζεται "Kitchen bar". Ένεγουεϊ, το kitchen bar δεν το γνωρίζουμεν, στο δε "Δυόσμος και κανέλα" είχαμεν ξαναπάει πιο παλιά τζαι εφάαμεν (κάτι ζυμαρικά, κάτι κρεατικά κλπ) τζαι ήταν ωραίο το φαΐ.

"Εν πάμεν δαμέ;" λαλώ τους.
Εφόσον είχαμεν ξαναπάει εμείς τζιαμέ τζαι το φαΐν ήταν καλόν, εφαίνετουν καλή επιλογή οπόταν είπαμεν να πάμεν τζιαμέ.

Α μάνα μου μανούλλα μου!

Εκάτσαμεν.
Ήρτεν ο καρσόνης τζι έφερεν μας τα μενού.
Έδωκεν μας που έναν μενού που έγραφεν πουπάνω "Summer Menu", έδωκεν μας έναν μενού για ποτά τζαι έναν μενού για κρασιά.

"Summer menu";
Dafuq...

Για περίπου 2 λεπτά επικρατούσεν απόλυτη σιγή.
Ώσπου αρκέψαμεν ούλλοι να αναρωτιούμαστεν, στην αρχήν πουμέσα μας, ύστερα πόξω μας, "μα ήντα μενού εν τούτον σιόρ;".

Το μενού ήταν μια σελίδα τζαι ήταν χωρισμένο σε δύο στήλες όπου υπήρχαν 15-20 πιάτα.
Αλλά τί πιάτα!
Κύβοι καρπουζιού με χαλεπιανά...
Κοτόπουλο με σως φράουλας...
Σαλάτα με τηγανητό χαλλούμι και σως χαλβά...
Παγωτό φέττα και ιμάμ...
Ελιές... (ναι! Μερίδα ελιές!)
Φρούτα της θάλασσας με μπλα μπλα μπλα... (ας πούμεν, σήριουσλι!)

Το μόνο ξεκάθαρον σε κρέας που υπήρχεν ήταν το Kofta-kofta το οποίον ελάλεν ότι εν αρνίσιο κεμπάπ. Οπόταν για την κόρη, ήταν ξεκάθαρο το τί θα παραγγείλουμεν. Εμείναμεν οι υπόλοιποι. Η γυναίκα μου αρχικά είπεν ότι εννα φάει μαζί με το μωρό αλλά καλού-κακού επαραγγείλαμεν τζαι κάτι άλλον. Κάτι που ονομάζετουν "It's not cheese" τζαι το οποίον ήταν αποκλειστικά τυρκά. Dafuq people!

Η κουμέρα επροβληματίζετουν, τελικά εκατάληξεν σε έναν που ήταν French κάτι, το οποίον ήταν το "παγωτό φέττας πάνε σε παραδοσιακό ιμάμ".

Τελευταίος έμεινεν ο υποφαινόμενος.
Τί δαίμοναν να παραγγείλω που έχω τζαι το αρφάλιν κλωσμένον έshει ώραν;

Οι μόνες δύο επιλογές στες οποίες εκατέληξα ήταν ένας σολωμός με χυμούς εσπεριδοειδών σάλτσα τάδε και φύλλα κόλιαντρου τζαι έναν κοτόπουλλο τάδε με σως φράουλας και ξηρούς καρπούς.

Λάβλι!

Μεταξύ των δύο, αποφάσισα να παραγγείλω το σολωμό τελικά.
Το πιάτον μου ονομάζετουν "Salmon story".

Είδες ήνταλος δένει τωρά ο τίτλος της ανάρτησης;
Αφού λαλώ σου, μεν βιάζεσαι να φκάλλεις συμπεράσματα, θκιέβαζε πρώτα τζαι μετά!

Επαραγγείλαμεν που λες τζι εκαρτερούσαμεν να μας τα φέρουν.
Ερώτησα τους υπόλοιπους "θέλετε να πείτε, αν έρτουν τωρά τζαι ξαπολήσουν μας 4 πιάτα δαμέ, εννα καταφέρουμεν να έβρει ο καθένας ποιόν εν το δικό του;".
Εγελάσασιν.
Ενομίζαν εν εσοβαρομίλουν.

Πρώτον ήρτεν το Kofta-kofta της μητσιάς.
Μια πιατέλλα μεγάλη ορθογώνια μέσα στην οποίαν υπήρχε μια ππάλα (!!!) ππέσοντα τζαι πας τη λεπίδα της ππάλας ήταν 4 πράματα σαν τες σιεφταλιές, τα οποία obviously ήταν τα κεμπάπ, τζαι τα οποία ήταν περασμένα πας σε κάτι χόρτα που εμέναν εμοιάζαν μου για ποκαλάμες. Μες την πιατέλλαν είshεν τζαι σαλάταν τζι έναν λεμόνιν με 4 φεττούες πίτταν πουπάνω.

Η κόρη έδωκεν με τα μούτρα μέσα τζαι εφαίνετουν να το απολαμβάνει. Όσπου αποφάνθηκεν ότι μόνον το έναν κεμπάπ εν ωραίον τζαι τα άλλα έννεν καλά.

Δεύτερον πιάτον που έφτασεν, το πιάτο της γυναίκας μου.
Είshεν μέσα 5-6 μαππούες τυρκού, άλλες με μαύρον σησάμιν πόξω τζαι άλλες με κάτι άλλον, εν εκατάλαβα τί. Είshεν τζαι έναν κουππίν με έναν σως μες το πιάτον. Τζαι κάτι σαν σαλάτα.

Επόμενον πιάτον, το πιάτον της κουμέρας.
Το ιμάμ με το παγωτόν φέττας.
Το οποίον ιμάμ, στην πραγματικότηταν ήταν 2 φέττες βαζάνιν οι οποίες είχαν πάνω έναν είδος παγωτού. Τζαι κάτι σαν σαλάτα.

Τζι έμεινεν το φαΐν του υποφαινόμενου...
Το Salmon story...

Τζαι έρκεται ρε φίλε το φαίν μου.
Έρκεται η ιστορία του σολωμού, γαμώ την ιστορία μου γαμώ!

Στο σημείο αυτό, να κάμω μιαν μικρήν παρένθεση τζαι να σου πώ ότι μια σοβαρή ιδιοτροπία που έχω με το φαΐν μου, είναι ότι το θέλω ναν βραστόν. Εν μετρημένα στα δάχτυλα (του ενός σιερκού) τα φαγιά που τρώω κρυά. Κλείω την παρένθεσην.

Θυμάσαι την κουβένταν που λαλεί "η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο";
Μα τα χίλια Μνημόνια, ούλλον το Σύμπαν ήρτεν να με εκδικηθεί για τα κακά που έκαμα τα τελευταία 36 χρόνια...

Έρκεται λοιπόν ο καρσόνης τζαι ξαπολά ομπρός μου το φαΐν μου:


The Salmon Story

Το σιέριν της κόρης μου που δείχνει το φαΐν μου, εσυνοδεύετουν που ερωτήσεις του στυλ "μα τί εν τούτον;"..."μα εννα φάεις μες το μπουκκάλλιν;"..."μα ΤΟΥΤΟΝ εν το φαΐν σου;"


Απελθέτω απ΄εμού το ποτήριον τούτο λαλώ σας!!!


Σολλεπτόν να σου εξηγήσω!
Πόμεινε!

Μες το πιάτον μου που λες, υπήρχαν δύο πράματα: έναν βαζούιν της μαρμελλάδας στο οποίον εβρίσκετουν η μερίδα που επαράγγειλα τζαι έναν κουταλούιν με αυκά του σολωμού, γιατί είχαμεν τζαι στο χωρκόν μας χαβιάρκα!

Εστίασε στο βαζούιν σε παρακαλώ!

Το βαζούιν, το μέγεθος του οποίου ήταν σαν έναν ποτήριν του νερού, είshεν μέσα στον πάτω του κάτι που υπέθεσα ότι πρέπει ναν σολωμός, πουπάνω που το σολωμό είshεν έναν άσπρον πράμαν που ακόμα τζαι τωρά που σου τα γράφω τούτα δεν εκατάλαβα τί ακριβώς ήταν, τζαι πουπάνω που το άσπρον stuff, είshεν κάτι χόρτα που εμοιάζαν με ρόκκαν, αλλά στην περιγραφή του μενού εμίλαν για κόλιαντρον. Πέραν τούτων, υπήρχαν άλλα δύο πράματα μες την φίζαν. Το μαύρον το βιλλιστρίκκιν που φαίνεται να εξέχει της φίζας, ήταν μια λούρα ξεροψημένη η οποία λούρα ήταν στην ουσία η πέτσα του σολωμού. Αριστερά (όπως θωρείς τη φωτογραφία) της λούρας υπήρχεν τζαι έναν άσπρον καβλιστρίκκιν το οποίον ούτε εκατάλαβα τί ήταν και το οποίον δεν έβαλα anywhere near my mouth.

Το πρώτον δίλεπτον αμηχανίας επέρασεν οπόταν έκαμα τζαι την πρώτη ερώτηση:

"Ήνταλος το τρώεις τούντο πράμαν;".

"Φάτο που μέσα" λαλεί μου η γυναίκα μου...

Φάτο που μέσα λαλεί!!!
ΦΑΤΟ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΛΑΛΕΙ!!!

ΜΑ ΗΝΤΑΛΟΣ:

Αφού αν πώ να το φάω που μέσα, θα πρέπει να φάω πρώτα τα χόρτα, μετά στο άσπρον στόchιν τζαι μετά τζίντα πράματα που (θέλω να πιστεύω) ότι εν σολωμός!

Οπόταν επήρα την απόφαση να φκιερώσω την φιζούν μες το πιάτον μου.
Εσιόνωσα τα που λες μες το πιάτον τζαι έκαμα τους τζια νάκκον ανακάτωμαν.

Τζαι έπιασα έναν κομμάτιν σολωμόν με ποτζίντην κρέμαν τζι έβαλα το βούκκον...

Μα τες χίλιες λιμουζίνες, ο σολωμός ήταν ωμός!
ΩΜΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ!

Εν κανεί που μου εσερβίραν το φαΐν μου μες το ποτσίν, το φαΐν μου ήταν τζαι ωμόν!
ΩΜΟΝ ΛΑΛΩ ΣΟΥ! ΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ;!

Το sushi που εν με ενθουσιάζει, προτιμώ το 1000 φορές.
Τούτον ΔΕΝ ήταν sushi, ήταν ωμός σολωμός με μιαν άσπρην επικάλυψην τζαι κάτι χόρτα.
In the potsin.

Με μεγάλη δυσκολία έφαα 4-5 κομματούθκια, να ξεγελάσω νάκκον την πείνα μου τζαι να συνοδέψω τζαι το κρασί μου.

Τζαι να έρκεται η μαστόρισσα να μας ρωτά πώς μας εφάνηκεν το μενού...

"Παράξενο..." απαντούμεν ευγενικά.

"Που να μείνει μαύρος τζαι κλεισμένος για σολωμός" απαντώ πουμέσα μου.

Λλίον πριν να τελειώσει το μαρτύριον που ονομάσαμεν δείπνον, ήρτεν ο καρσόνης που μας εσέρβιρεν τζαι ερώτησεν μας πώς μας εφάνηκεν το Summer Menu.

Η γυναίκα μου σε κάποια φάση είπεν του ότι είχαμεν ξαναπάει τζιαμέ τζαι εφάαμεν κάτι ζυμαρικά κλπ κλπ. Και ότι εν παράξενο το μενού τους αλλά ως γεύσεις εν πιο κοντά στα γούστα μας τζίνα που είχαμεν δοκιμάσει πιο παλιά παρά τούτα που "εφάαμεν" (λαμπρόν τζαι σιόνιν) τωρά. Οπόταν ο τύπος εξήγησεν μας ότι το "Kitchen Bar" που εν δίπλα εν δικόν τους τζαι τζιαμέ σερβίρουν τα ζυμαρικά, τα κρεατικά κλπ που εξέραμεν τζαι ποδά που εκαθούμαστν εμείς, ήταν οι καφέδες τζαι το "Summer Menu".

ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΕΡΙΜΟΝ ΓΙΑ SUMMER!!!

Κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς νηστικότερα...


49 σχόλια:

  1. τα λογια ε περιτα νομιζω,δεν ετυχε να παω ειχα υποψη να παω,τωρα ξερω οτι δεν θα φαω,να σε καλα για την ενημερωση..επρεπε να μας φκαλεις ουλα τα φαγητα ομως φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "Δυόσμος και κανέλα" εν bistro καφέ. Ο χώρος εν πολλά ωραίος τζαι συστήννεται για καφεδάκι. Αν θέλεις φαΐ όμως, έμπα δίπλα!

      Διαγραφή
    2. ή απέναντι στο "σουξου - μουξου"

      Διαγραφή
  2. Xaxa, egelasa para polla prwi prwi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελάς εσύ, αλλά εγώ έμεινα χάσκωντα εψές!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Put the potsin in the vitrin που θα ελάλεν τζαι ο τέως

      Διαγραφή
    2. Εμένα πάλι σε ένα κόσμο φανταστικό θα μου άρεσε να τρώω από το ποτσίν. :)

      Διαγραφή
    3. Είναι πρακτικά αδύνατον να φάεις το "φαΐν" που μες το συγκεκριμένον ποτσίν! Εκτός τζι αν δεν έshεις πρόβλημαν να τρώεις το "φαΐν" σου σε layers (πρώτα τα χόρτα, ύστερα το σως τζαι τελευταίον το σολωμό)

      Διαγραφή
  4. αν ναι ξέχασα: "προσπαθώντας". Να σκέφτεσαι ότι άμα τονίζεται, φακκά ο τόνος πάνω στο Ο τζιαι ανοίγει και γίνεται ω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατί εμείνετε τζαμαί λέω?
    ξέρετε ννάμπου λαλούν για τους αντροπιάρηες...

    ...ότι μεινίσκουν νηστιτζοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το μενού έγραφεν για "φιλέτο σολώμου μπλα μπλα μπλα"...εν τζαι έγραφεν "ωμός σολωμός μες το ποτσίν!". Που να 'ξερα...

      Διαγραφή
  6. Εν θελω να σκεφτομαι ποσον σου στοιχισε να μεινεις νηστικος! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ήταν ακριβόν το φαΐν. Φαΐν...τέλοσπαντων...

      Διαγραφή
  7. Πήαινε γιε μου στον Αβο δέκα μέτρα πιο πάνω. Πέντε ευρώ να φάεις τρία λαχματζούν να χορτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον Άβο εξαναπήαμεν. Τζαι τζιαμέ είχαμεν ξαναπάει αλλά που την τελευταίαν φοράν που επήαμεν ως εψές, αλλάξαν τα ούλλα!

      Διαγραφή
  8. Αδυνατώ να καταλάβω γιατί δεν σου άρεσεν τούτη η υπέροχη γλάστρα με βάσην καράολους τσακκιστούς. Νομίζω εν επειδή είσαι ιδιότροπος. Τζιαι νομίζω εν θέμαν ηλικίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να λαλείς εν θέμαν ηλικίας θα σε πιστέψω. Κάτι θα ξέρεις παραπάνω... :Ρ

      Διαγραφή
  9. Εμπορούσες να κάμεις όπως τούτον:

    http://www.youtube.com/watch?v=jquWO-0VkII

    Αν τζιαι εν την εγλύτωσεν ούτε τζιείνος στο τέλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δω μετά το βίτεο τζαι θα επανέλθω

      Διαγραφή
    2. Το πρόβλημαν είναι που εν είχαμεν φκιολάρην! χαχαχα

      Διαγραφή
  10. Το λοιπον, οφειλω να υπερασπιστω το εστιατοριο γιατι εν το αγαπημενο μου τζιαι εν δεχουμαι δυσφημιση για τουτο το εστιατοριο.

    Λοιπον, το εστιατοριο εμεγαλωσε τζιαι χωριζεται σε 2 κομμαθκια. Τζιαμε που ηταν το αρχικο Δυοσμος πλεον λειτουργει σαν καφέ τζιαι για γλυκο. Το διπλανο, το kitcen bar, εν η προεκταση του δυοσμου, τζιαι εν τζιαμε που σερβιρεται το actual φαϊ, το οποιο ειναι εξαιρετικο, τζιαι σε πολλα καλες τιμες. Εν θα το πεις ακριβο ρε παιδι μου, εν λογικες οι τιμες για την ποιοτητα του φαγιου.

    Εδοκιμασα σχεδον ουλλα τα πιατα του. Οι σαλατες εν εξαιρετικες, εν δροσερες. Η baby spinach salad, εν η αγαπημενη μου. Τα ζυμαρικα του πολλα ωραια, τζιαι τα κρεατικα του επισης. Τα δε γλυκα?? Εν που εν εδοκιμασες τις ραβιολες με σοκολατα γι'αυτο μιλας!
    Τα φαγια του εν παντα πολλα καλα ψημενα, εν ειχα ποττε προβλημα, τζιαι παω καθε εβδομαδα τζιαμε!

    Τα κοκτειλ του επισης παρα πολλα ωραια τζιαι ιδιαιτερα!
    Γενικα το μενου του εν πολλα ικανοποιητικο.
    Τουτο το μενου που αναφερεις εν το εξαναειδα, πρεπει να εν καινουριο. Εννα αναφερω τις εντυπωσεις σου στον ιδιοκτητη παντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεν μου συγχίζεσαι!
      Στο "Δυόσμος και κανέλα" είχαμεν ξαναπάει ΠΡΙΝ να χωριστεί σε δύο. Τζαι όπως είπα τζαι στην ανάρτηση, το φαΐν που είχαμεν δοκιμάσει τότε (κανελλόνια, ραβιόλες τζαι κάτι σε κρέας εν αθυμούμαι ακριβώς τωρά) ήταν πολλά καλό. Τζαι εδοκιμάσαμεν τζαι τα γλυκά του τζαι τα παγωτά του επίσης τα οποία επίσης αρέσαν μας.

      Τούτα ούλλα όμως τωρά ΔΕΝ είναι στο "Δυόσμος και κανέλα" αλλά στο "Kitchen Bar". Πράμαν τα οποίον εμάθαμεν εκ των υστέρων που το γκαρσόνι! Στο "Δυόσμος και κανέλα" (που ως χώρος εν εξαιρετικός όπως είπα τζαι της Σιμόνης) πλέον βρίσκεις το "Summer Menu" το οποίον είναι άστα να πάνε...

      Διαγραφή
  11. Ναι, εν εσυγχιστικα μεν φοασε! Εν του ιδιου ιδιοκτητη τζιαι τα 2. Αλλά ο κοσμος το γνωριζει το μονο σαν "Δυοσμος και κανελα", εν το ξερουν σαν Kichen bar.

    Απλα να το διευκρινησουμε για να καταλαβει τζιαι ο κοσμος. Επειδη δαμε δυσφημιζεις τον Δυοσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν του ίδιου ιδιοκτήτη μεν, διαφορετικά μαγαζιά δε! Γι' αυτόν έχουν τζαι διαφορετικό όνομα. Έτσι μας τα εξήγησεν ο τύπος εψές πάντως. Τζαι κάτι μας είπεν ότι ανάγκασεν τους ο Δήμος να το χωρίσουν κλπ.

      Δεν είναι θέμαν δυσφύμησης. Αλλά το φαΐν που επαράγγειλα, κάθε άλλον παρά φαΐν ήταν. Για τα γούστα τα δικά μου πάντοτε.
      Ίσια-ίσια που εγώ επέμενα να πάμεν τζιαμέ τζαι έπεισα τζαι την κουμέρα που εν είσιεν ξαναπάει τζιαμέ λέγοντας της ότι εν ωραίο το φαΐ και ο χώρος κλπ.

      Να πάεις τζαι να παραγγείλεις το Salmon Story τζαι να πεις τζαι του άντρα σου να παραγγείλει τες ελιές. Τζαι μετά κάμε τα τζαι διαφήμισην :Ρ

      Διαγραφή
    2. Την επομενη φορα θα το δοκιμασω ετσι που περιεργεια, τζιαι εννα σου πω τις εντυπωσεις μου.

      Τζιαι αν δεν ενι καλο, θα καμω την καρδια μου πετρα τζιαι θα το παραδεχτω! :)

      Διαγραφή
    3. Αν σου αρέσκει το ωμό ψάρι, μπορεί τζαι να ενθουσιαστείς, τι να σου πω! Εγώ πάντως έμεινα νηστικός :)

      Διαγραφή
  12. άααααααχαχαχαχαχαχα, κλαίωωωωωωωωωωωω.... χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Σοβαρά τωρά, ρε φίλε σόρυ δηλαδή, αλλά γιατί εν αντροπή να σηκωστείς να φύγεις αν δε σου αρέσει το μενού;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ωραίο μαγαζί τζαι είχαμεν ξαναπάει τζιαμέ. Το μενού ήταν παράξενο αλλά είπαμεν να το δοκιμάσουμε. Ε, έτα ούλλα τζιαμέ χαχαχα

      Διαγραφή
  13. Μόλις άρκεψα να δκιαβάζω ελάλουν πουμέσα μου "εν εκάτσαν στο Kitchen bar, εκάτσαν στο δυόσμο, τι φάι άραγε ήβραν τζιαμέ?". Όπως κι εσύ έτσι κι εγώ εξανάφα στο δυόσμο και ήταν καλό το φαΐ αλλά τωρά αν θέλω φαΐ ξέρω ότι πρέπει να κάτσω δίπλα! Άσε που εν καταλάβω γιατί εν σερβίρουν το φαΐ και στα δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τούτη εν απορία τζαι δική μου! Γιατί ρε δαίμονα δεν σερβίρεις το φαΐν (το ΑΣΙΛΑ το φαΐν) τζαι στους θκιό τόπους αφού εν τζαι τα θκιό δικά σου;

      Διαγραφή
  14. Το kitchen bar εν αρκετά καλό όντως. Τζαι ωραίο μέσα τζαι οκ το φαί τζαι ωραίο για να κάτσεις για μπυρούα απογευματάκι.

    Το μενού του δυόσμος κανέλλα όμως όπως το περιγράφεις φαίνεται μεγάλο πουσλίκκι... Δεν επήα που την μέρα που άνοιξε το kitchen bar δίπλα τζαι από ότι φαίνεται καλά έκαμα.

    Τα πράματα με το φαί για μένα εν πολλά απλά. Σωστό ψήσιμο, λίγες ή καθόλου σάλτσες και απλές γεύσεις χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα. Όσο παραπάνω τα περιπλέκεις τζαι συμπεριλαμβάνεις μέσα τζαι τους Γάλλους τόσο χαλούν τα πράματα. Όπως τα πιάτα που περιγράφεις.

    Επόμενη φορά προτίμα kitchen bar...Νομίζω έννα σου αρέσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αν το ξέραμεν ότι το "Kitchen Bar" είναι το "Δυόσμος και κανέλα" όπως το εξέραμεν, εννοείται ότι ήταν να κάτσουμεν τζιαμέ! Εν τζι εμυριζούμαστεν τα νύσια μας ότι τζιαμέ που εκάτσαμεν εσερβιρίσκαν ανυποθεθκιές μπουκκαλοποιημένες!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Με σάλμον είδαμεν, με στόρι εχαρήκαμεν!

      Διαγραφή
  16. Btw ο Σάκης (ναι ο Ρουβάς) εκάθετουν σήμερα στο Kitchen Bar! Πάλε καλά που εν έκατσε δίπλα!

    RT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. No my mother, no.
    Τούτα τα προβλήματα είχα τα στη Γαλλία σε κάτι φάνσι εστιατόρια που έθελεν ο πρώην παρέας να πάει να φάει. σημείωσε ότι σπάνια τρώω κάτι άλλο εκτός από κοτόπουλο στήθος. Τούτος έτρωεν κάτι ταρτάρ σολωμού ή κρέατος. Ωμό τέλεια. Τέλεια τέλεια.
    Εγώ εννοείται θα έπιανα το κοτόπουλο με σάλτσα φράουλας.
    Φυσικά κάπως έτσι έκαμα, γιατί εψές έκαμα σπίτι μου κοτόπουλο με σάλτσα φράουλας και τσίλι.
    Ήταν πάντως μια εμπειρία. Τζαι τελικά η μιτσιά έκαμεν την πιο σωστή δουλειά. :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα είδες; Αν δεν έπιαννα τον σολωμόν ήταν να έχω να λαλώ ότι κάπου κάπως κάποτε κάποιος εσέρβιρεν με μες το ποτσίν; :Ρ

      Διαγραφή
  18. Τωρά που το σκέφτουμαι θα εμπορούσαμεν να το υιοθετήσουμεν γενικότερα τούντο σύστημαν του ποτσιού:

    - Ναι, τί θα πάρετε παρακαλώ;
    - Ε λεβέντη μου, φέρμας σε παρακαλώ μιαν φίζαν κλέφτικον συρτόν, βάρμας τζαι 2 ποτήρκα πουρκούριν, φέρε τζαι έναν βάζον χωριάτικην, τζαι βάλε τζαι 2 σιότς τταλαττούριν.
    - Μάλιστα
    - Α, τζαι πού είσαι...φέρε τζι έναν φεντζιανούιν ραφκιόλες για τον μιτσήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. στο π και φ σερβίρουν cocktails μέσα σε ποτσούδι! ..εν trendy!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα coctails μες το ποτσούδιν να τα καταλάβω...ο σολωμός τί γυρεύκει τζιμέσα;

      Διαγραφή
  20. χαίρομαι που μας εδιαφώτισες, να μεν την πάθουμε τζι εμείς με το summer menu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμεν...αν θέλεις φαΐν, πάεις στο δίπλα!

      Διαγραφή
  21. Φάτε μάνα μου που μιαν πίττα σουβλάκια!!!! Σίουρα πράματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εχτυπησετε μια μαχτονια μετα εννε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πίττα σουβλάκια πίττα σουβλάκια πίττα σουβλάκια
    χέστα μισhιελλέ τζαι τα γκουρμέ
    με πίκλα τζαι μπυροσκεμπέ
    θα τη βκάλουμε ΟΛΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...