Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

WTD



Όι όι, εν θα σε βάλω στη διαδικασία να έβρεις τί σημαίνουν τα αρχικά WTD του τίτλου, μεν φοάσαι...
Απλά, επειδή ως γνωστόν είμαι δαμέ για να σου προσφέρω λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας σου, εσκέφτηκα ότι μπορεί να ψάχνεις τρόπο να αυτοκτονήσεις...
Όι εσύ ολάν!
Εννοώ, μπορεί αν ψάχνεις τρόπο να αυτοκτονήσεις κανέναν πολιτικόν!
Γι' αυτό λοιπόν, σήμερα έχω σου WTD.

Ways To Die δηλαδή...

Δείξε μου!


Υ.Γ: εν αυτονόητο ότι κάθε φορά που πατάς το "Δείξε μου!" εννα σου δείχνει τζι έναν τρόπον, έννεν;

9 σχόλια:

  1. εμέναν εν μου δείχνει τίποτε πάντως :S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Rock n Roll baby. Spontaneous combustion εν έσιει; Ούτε ένα explosion;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδα κάπου αλλού τζιαί εβαρέθηκα να το δώ ώς το τέλος, είσhεν πολλλλλλλλύ γαίμαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν η αλήθκεια εν καμπόσοι οι τρόποι που παρουσιάζουνται...46 για την ακρίβεια!

      Διαγραφή
  4. Από τα αναίμακτα προτιμάω το "HUGS & LOVE" που εμπεριέχει ατράξιον, ίνσταντ αίσθημα, διείσδυση (αγγλ.: penetration testing, ή αλλιώς pentest, τρέμολο και ... sudden death!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...