Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013

Έχω πολλά γράμματα για τη γούνα σου

Η αλήθεια είναι πως δεν σε έχω συνηθίσει σε παρουσιάσεις βιβλίων.
Τί εννοείς δεν κατάλαβες ότι περί παρουσίασης βιβλίου πρόκειται;



Που λες...
Αν και δεν σε έχω συνηθίσει, εντούτοις, πιστεύω ότι το συγκεκριμένο βιβλίο -που μόλις κυκλοφόρησε στα ελληνικά- είναι αξιοσημείωτο. Κι επειδή ξέρω ότι είσαι καλλιεργημένος και κουλτουριάρης αναγνώστης, θα βρείς κι εσύ με τη σειρά σου ενδιαφέρον το βιβλίο το οποίο περιέχει τις επιστολές του Τζέημς Τζόυς (ενός από τους κορυφαίους συγγραφείς του 20ου αιώνα) προς τη σύντροφό του και μητέρα των παιδιών του Νόρα Μπάρνακλ.



Πάρε ένα μικρό δείγμα όπως το αλίευσα από [εδώ]:






32 σχόλια:

  1. Πρώτη φορά "είδα" έτσι τον Τζόϋς. Χαχαχα.
    Τς τς τς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ντρέπομαι για λογαριασμό του! Και σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ μην πυροβολείτε τον πιανίστα!
      Εγώ είμαι απλά ο κομιστής της είδησης που λέει κι ο Θέμος...

      Υ.Γ: είσαι και της υψηλής γραπτικής τρομάρα σου! Μόνο ο Αντίχριστος μπορεί να εκτιμήσει τέτοια λογοτεχνικά πονήματα :Ρ

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα είμαι σίγουρη ότι είναι καθοδόν προς το public τη στιγμή που μιλούμε :-Ρ

      Διαγραφή
    3. Αυτά είναι βιβλία. Όχι οι παπαριές που αναλύουμε με τη Μάνα στο γνωστό μπλογκ!

      Διαγραφή
    4. Την επόμενη φορά να αναλύσεις το "Μέγα Ανατολικό" του Ανδρέα Εμπειρίκου.

      Τί εννοείς δεν το έχεις διαβάσει;!

      Διαγραφή
  3. Η Κατερίνα η Σχινά σε πόσο ολοπούρπουλλη κατάσταση διατελούσε όταν τα έγραφε τούτα; Κεστιόν Ρετορικέλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Γρυλίζοντας σαν νεαρή γουρούνα που τ' αμολάει" χαχαχα που τα βρίσκει ο μαλαλας!

    Ρε τη Νόρα τζιαι εν της φαίνεται να εν τόσο έκφυλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμαν το έshεις το περιγραφικόν όμως...

      Διαγραφή
  5. απαλες σιγανές ζεστές πορδούλες λαλεί!! αχαχαχαχαχ, εν τζιαι είχα τα θκιαβάσει ούλλα, αλλά μετά το σχόλιο μου έππεσε το μάτι μου πάνω του. Ε τζιαμέ πρέπει να εστέγνωσεν τζιαι η Σχινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. eee eshexxxx
    meta to comment tis axaparis eida je to xontro liparo prama pou ksekoulouriazetai

    wtf man
    kleinw me auto kai elpizw na men dwkei to mati mou je panw se tpt allo
    en je esheis je eikonografisi enne?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω κάτι άλλον μες τα ντραφτς με εικονογράφησην αλλά ποσπαστείτε που τες καπήρες τζι ύστερα...

      Διαγραφή
  7. Μόνο εμένα εδημιουργήσε μου την επιθυμία να θέλω να πάω σπίτι μου τωρά? :) (εκτός που κάτι άκυρες-γελοίες-νεκατσιαστικές περιγραφές)

    Ινβίκτους υπογράφω ανώνυμα αν και σίουρα μπορείς εσύ να με ανακαλύψεις! (προφανώς που σένα εν με κόφτει - χααχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. em, btw, opws tin agapi pou argise mia mera, etsi ki egw: en nomizeis en wra na autopyrpoliseis tounto post? peran tis plakas, nomizw en ypervolika akatallilo. Ennen mono enilikes pantremenoi nistitzioi pou se diavazoun...

    #partypooper

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρά που το διαβάσαμε ότι θέλεις ας κάμει lol

      Διαγραφή
    2. Μα εν τζι εν για παντρεμένους νηστικούς που γράφουμεν! Ρηλάξ, τζαι οι μη παντρεμένοι νηστιτζοί εθκιεβάσαν την είδηση πιλέ μες το φέϊσμπουκ!

      Διαγραφή
  9. Η καταρρευση ολων των ταμπου σε ενα βιβλιο. Μωρέ μπράβο ρε Νόρα. Τζιαι εν σου φαινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Η Κατερίνα Σχινά λέμε!
      Απλή συνωνυμία με το Διονύση

      Διαγραφή
  11. Εξεπέρασεν τζιαι τα μηλλωμένα του εθνικού μας τούτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ οπισθο....δρομικώς ο κύριος Τζεήμς τελικά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβα ρε Κατρίνα Σχοινο_καθαριστήρα M1 (έπαψαν - πλέον - να τρίζουν τα κόκκαλα του Ανδρέα Εμπειρίκου)! Ελπίζω - Mr. Censor Invictus - να μην ξαναδώ να μου βάζεις παπάκια στις βωμολόχες λέξεις των σχολίων μου δλδ όπως μ@λ@κ@ς (αντί: μαλάκας), @ρχίδι@ κ@π@μ@ (αντί: αρχίδια καπαμά) κλπ. κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. βρε τον τζους...!!! κρυφο ταλεντο...!!! χαχαχαχα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...