Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2013

Απου μιτσήν τζι απου πελλόν...

...θα σου γράφω σημειώματα, θα σου τηλεφωνώ
και στη σκόνη του αυτοκινήτου σου θα γράφω σ' αγαπώ...

Τούτα ελάλεν τότε ο Καρβέλας με τη Βίσση. ΟΚ, η κόρη μου προς το παρόν δεν γράφει στη σκόνη του αυτοκινήτου -επειδή δεν υπάρχει σκόνη στο αυτοκίνητο- ΠΟΙΟΣ ΕΠΝΙΗΚΕΝ; ΜΗ ΚΑΚΟΝ ΣΟΥ!!! αλλά τζαι σημειώματα γράφει μας τζαι τηλέφωνον πιάννει μας.

Η ιστορία με τα σημειώματα εξεκίνησεν πριν πολλύν τζαιρόν. Έμαθεν τους "ήχους" των γραμμάτων τζαι μπορεί τζαι βάλλει τα στη σειρά τζαι γράφει μας μικρά (ενίοτε τζαι μεγάλα) κείμενα. Αφήνει μας  σημειώματα παντού.

Το πρώτο σημείωμα έγραψε το μιαν ημέρα που της εθύμωσε η μάνα της. Έφυε νευριασμένη, επήεν  σε διπλανό δωμάτιο τζαι επέστρεψε ύστερα που λλίον ρωτώντας θυμωμένα: "το άφηνε...το η, ήνταλως γράφεται;". Η γυναίκα μου είπεν της "με ήττα". Έφυεν ξανά, τζαι επέστρεψε μετά που λλίον  παραδίδοντας της ένα σημείωμα που έγραφε: ΑΦΗΝΕ ΜΕ ΝΑ ΚΑΜΝΟ ΟΤΙ ΘΕΛΟ  #exei_rammata_gia_ti_gouna_mas

Εχτές, εκάθουνταν η γυναίκα μου με την πεθερά μου, εθωρούσαν τηλεόραση τζαι εσυζητούσαν για τη δίκη για το Μαρί τζαι το γεγονός ότι εφκάλαν έξω που τη διαδικασία τον Γεωργιάδη τζαι εσυζητούσαν τζαι για τον κακομάζαλον τον μοναδικόν κύπριο πολίτη που δεν έπιασεν το Ταμείο Προνοίας του, τον Αντρέα Ηλιάδη της Τράπεζας Κύπρου. Η μητσιά τζιαμέ τζαι άκουεν τους, οπόταν σε κάποια φάση, αρπάσσει μιαν κόλλαν χαρτί τζι ένα μαρκαδόρο τζαι επιδίδεται στην προσφιλή της συνήθεια των σημειωμάτων.

Έγραψεν μας το εξής:




28 σχόλια:

  1. aspoume, wow. Poswn xronwn eni??

    νατιχαιρεστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέκκιου ντήαρ :D
      Σε 4 μήνες θα κλείσει τα 5 :)

      Διαγραφή
    2. Γουάο!!! Τζιαι νομίζω κάμνουν οι δικές μου κατορθώματα!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια η μιτσιά! Και απο πρακτική και απο νόημα. Ειδικά απο νόημα! Θα πάει πρώτη το Σεμπτέβρη; Να ναι πάντα καλά Ίνβικτε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Σεπτέμβρη θα πάει Προδημοτική, όχι πρώτη

      Διαγραφή
  3. !!! Εντυπωσιακή η μιτσιά σας για την ηλικία της!!
    Να σας ζήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άμαν το λέει η μητσία, κάτι παραπάνω θα ξέρει.
    Δε γίνετε. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πραγματι.. απου πελλον τζι'απου μιτσιν..
    Λαλουν κατι κουβεντες ωρες-ωρες.

    Να σας ζησει η κορασα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάσhαλλα της. Να σας ζήσει ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχα έγραφα κι εγώ σημειώματααααααααααααα!
    Αγαπώ την!

    Υ.Γ. Ώσπου να πιάσεις το "Μακάρι μια μέρα να πεθάνετε" που έστειλα στην εφηβεία έχεις ακόμα! χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχα Τελεια! Μα ποθεν επηρεν το μωρό καλε μου!!! Ακομα λιο να μαθει να περιορίζεται στους 140 χαρακτήρες! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. α μανούλα μου μανούλα μου. η μιτσιά εμάς όταν τη θυμώσουμε μιλά μας στη νοηματική. να μου πεις καλύτερα που το μουρμουρκό.

    Υγ. ο,τι τζαι να κάνουμε οι γονείς είμαστε χαμένοι από χέρι, έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμένοι που σιέριν εν λαλείς τίποτε! :Ρ

      Διαγραφή
  10. Μάνα μου τη ρεεε! Εν πολλά συγκινητικό. Έσιει μέλλον πάντως η κόρη σου. Να σου ζήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εν σπορος του ινβ ολαν τουντο μωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σπόρος εν κάμνει τίποτε άμαν το χωράφιν έννεν καλόν... ;)

      Διαγραφή
  12. μάνα μου ρεεεεεεεεεεεεε!!! κανόνισε να μεν έσιει πρόσβαση σε ίντερνετ γιατί όπου να σαι έτο μπλογκ... αναρωτιέμαι τι όνομα θα έσιει... :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...