Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2013

Μη! Μη! Μη με πιέζετε! Μα σας παρακαλώ!



"Όλοι έπαιρναν μπόνους, είμαι 33 χρόνια σε αυτόν τον οργανισμό", είπε. "Η τράπεζα αποφάσισε ότι αυτό ήταν το πακέτο απολαβών, αν πήγαινα αλλού θα έπαιρνα τα τριπλάσια". 
Το 2010  οι απολαβές του κ. Ηλιάδη από την Τ.Κ έφταναν τα 1.6 εκατομμύρια Ευρώ. 
"Το 2008 αξιολογήθηκε η επίδοση της τράπεζας, ήταν  καλύτερη επίδοση ever  κι αποφασίστηκε να πάρουμε bonus". 
Ο κ. Ηλιάδης δήλωσε πως την ίδια χρονιά κατέρρευσε η Lehman Brothers,  κι αποφάσισε να μην πάρει bonus, όμως η επιτροπή αποφάσισε ότι θα πάρει κι υποστηρίζει πως υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία για τα όσα ισχυρίζεται. 
Συνεχίζοντας την κατάθεση του για τα bonus  ανέφερε πως και το 2009 πάλι πήρε bonus χωρίς να το ζητήσει  και  εν τέλει πήρε τα μισά σε μετοχές.


20 σχόλια:

  1. Τζιαι αναρρωτιούνται ακόμα μερικοί πως φτάσαμε ως εδώ.
    Άτε ρέξε που δαμέ Αντρίκκο τζιαι εσύ τζιαι το μπόνους σου - για να με σου τους κάμω πόνους σου. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα άρεσε μου το "πόνους σου" :D

      Διαγραφή
  2. Ούτε εγώ θέλω καλέ... μα μεν επιμένετε... εν θέλω λαλώ σας...
    Μα γιατί εν μου διά κανένας τίποτε; Μόνο άμα το πει ο Ηλιάδης πιάνει τόπο η ατάκα;

    Δηλαδή να του πούμε τζιαι ευχαριστώ πουπάνω I guess!
    Κι αυτές οι Ερευνητικές πάντως μεγάλη απάτη... ερευνούν, ερευνούν, φκάλλουν τα στη φόρα τζιαι θκιεβάζουμεν τα τζιαι νευριάζουμε παραπάνω τζιαι μετά... πιττί!

    Εκνευρίστηκα πρωινιάτικα... θενκς!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν τελειώσει με το καλόν το παναΰριν (γιατί περί τέτοιου πρόκειται), θα διοριστεί άλλη ερευνητική επιτροπή με όρους εντολής να ερευνήσει τα λάθη της προηγούμενης ερευνητικής επιτροπής και να υποβάλει εισηγήσεις

      Διαγραφή
    2. ok... έλυσες μου τα τέλεια τωρά (τα νεύρα μου!)
      :)

      Διαγραφή
    3. ...τις οποίες εισηγήσεις θα πάρει η εξεταστική επιτροπή η οποία θα έχει ως όρους εντολής την εξέταση των εισηγήσεων της ερευνητικής επιτροπής επί των λαθών της προηγούμενης ερευνητικής επιτροπής.

      Όταν με το καλό ολοκληρώσει την εξέταση των εισηγήσεων, θα ετοιμάσει πόρισμα το οποίο θα παραδώσει στην ανακριτική επιτροπή η οποία με τη σειρά της θα προχωρήσει σε ανακριτική έρευνα και θα συντάξει σχετικό πόρισμα το οποίο θα παραδώσει στο Γενικό Εισαγγελέα.

      Ο Γενικός Εισαγγελέας θα μελετήσει το πόρισμα της ανακριτικής επιτροπής επί των εισηγήσεων της ερευνητικής επιτροπής επί των λαθών της προηγούμενης ερευνητικής επιτροπής και θα συντάξει επιστολή με γνωμοδότηση την οποία θα παραδώσει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

      Ο Αναπληρωτής Α' Βοηθός Κυβερνητικός Εκπρόσωπος του Προέδρου της Δημοκρατίας θα λάβει την επιστολή την οποία και θα μεταβιβάσει στον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο ο οποίος με τη σειρά του θα τη βάλει πάνω στη φλοκκάτη για να μεν κατουρά πάνω ο Λίο.

      Διαγραφή
  3. αχου το καημενο. περασε δυσκολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάνα μου ρε.... τον κακορίζικον!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάνα μου ρε.... τον κακορίζικον!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ζάβαλλε μου, το γέριμον το πλάσμαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ζάβαλλε μου ο *φτωχός* :/

    γκρρρρρρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να τα φκάλει πέρα ο άνθρωπος...έσιει τζαι δάνεια...

      Διαγραφή
  8. πως ήταν το έργο η ελένη η πόρνη?Εεε τωρά θα έχουμε και το ο αντρίκκος ο ηθικός!nekat0meni

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να μεν μπορείτε να δείτε έναν έντιμο πλάσμα α! Εν τα έθελε σιόρ, εν τα έθελε, εν ζωή τούτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δώσμου τα εμένα ρε φίλε, που θέλω μπόνους τζιαι ζητώ το άφοα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...