Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013

Το μυρμήγκι



























14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ακριβώς, εν ακριβός ο τζίτζικας. Πάντα.

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχα μα εν μαζί που δουλεύκουμε?? Εν που μένα που εμπνεύστηκες?? Ακριβώς τούτο που περιγράφεις συμβαίνει δαμέ που είμαι εγώ. Φυσικά εν ερκούμασταν ούλλοι με χαρά στη δουλειά μας πριν, εγώ όμως έρκουμουν. Πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την τελευταία φορά που ετσιάκκαρα πάντως, έννεν μαζί που εδουλεύκαμεν :Ρ

      Διαγραφή
  3. O enas me afentiko liontari, i alli me mitera tigri, epiasame ta ailouroeidi simera?? Exo mia sto grafeio pou en cougar (if you know what I mean) metra? :P

    Btw to ithiko didagma tis istorias? Be a lion. Eyxaristo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σημείωση:
    1) Οι χαρακτήρες του παραμυθιού είναι φανταστικοί και ουδεμία σχέση έχουν με την Δημόσια Υπηρεσία.
    2) Οποιαδήποτε ομοιότητα με την Κυπριακή κρατική και ημικρατική, πραγματικότητα, δυστυχώς δεν είναι απλή σύμπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Fuck.
    Θυμίζει μου τους Ετήσιους προγραμματισμούς & Απολογισμούς, μηνιαίους προγραμματισμούς & απολογισμούς, εβδομαδιαίο περόγραμμα, να πρέπει να θκιαβάσεις 2-3 εγκυκλίους (γιατί κάποιοι πρέπει να δικαιολογήσουν τα λεφτά τους) κλπ.

    Μέσα σε αυτά όλα που βρίθουν ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ πρέπει να βρω και χρόνο να δουλέψω για να κάμω την δουλειά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...