Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013

Καραττίν λαλώ σου!!!

- Χάτε, πε μα τζαι την τελικήν τιμήν κουμπάρε να δούμεν...
- Ε είπαμεν φίλε μου, 6000...
- Μα ακατέβατα ολάν; Σάμπου εν πολλά σου...
- Όι τζαι πολλά! Πρώτον πράμαν που πιάννεις ρε φιλούιν μου!
- Τζι εν τζινούρκον είπαμεν έννεν;
- Τζινούρκον μες τα νάϋλα!
- Τζαι παράδωση εντός 3 μηνών;
- 90 μέρες, ούτε μέραν παραπάνω!
- Εν τζαι φαντάζουμαι να έshει τίποτες ποτούντες "κρυφές χρεώσεις", ποτούντα "μικρά γράμματα" που λαλούμεν...
- Με κρυφές χρεώσεις με τίποτε φίλε μου! Είμαστεν καθαροί shιόνιν!
- Τζαι ήντα εγγύησην διάς είπαμεν;
- 1 χρόνον φουλ εργοστασιακήν εγγύησην κκομπλίτ φιλούιν μου...με ΔΩΡΕΑΝ αλλαγήν με ΤΖΙΝΟΥΡΚΟΝ μοτέλλον άμα λάχει!
- Ναι ολάν εσούνι! Φέρτο μέσα καλό!
- Ττόκκα κουμπάρε
- Ττόκκα ολάν!



14 σχόλια:

  1. Πολλά τραγικό για να γελάσω :-(

    ...ίσως λίγο στο "if ran away within a year"...

    όι όι εν πολλά τραγικό ρε Ινβίκτε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τραγικά κάφρικο όντως αλλά εδώ πασιαμολογούμε λέμε!

      Διαγραφή
  2. Εν νόμιμο σιορ τούτον το πράμαν!;;;!!!! Ούτε κατσέλλες να ήταν οι γέριμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν μου ακούεται τζαι πολλά νόμιμο πάντως!

      Διαγραφή
  3. Εν λυπηρό. Παντως εξανακουσα το τουτο το γυναικοπαζαρο. Εισιεν σε ενα επεισοδιο του "Bones" ή "Criminal minds" που απλα εσκοτωσεν την τζιαι επεψαν του μετα άλλην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οϊ τζιαι σιόκκινγκ ρε κοπέλια τζιαι κοπέλλες. Δακάτω μιαν γεννιάν πριν ήνταλως επαντρέυκουντον, έννεν βάσει "προίκας"; Ποια η διαφορά που την "πώλησην";

    Όσο για το guaranty αθθύμησες μου τούτον:
    Προτάσεις με τη λέξη guaranty στην τάξη του Πόμπου:
    "-Κυρία ο πόρτος έshei κουτρουβούθκια;
    - Οϊ Πόμπο...
    - Ε καλό καραντί έshεσα πάνω μου..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαφορά είναι ότι παλιά εγίνουνταν γραπτώς οι συμφωνίες τζαι όι με την ττόκκαν, προς αποφυγή παρεξηγήσεων :)

      Διαγραφή
  5. Που παέις τζαι τα βρίσκεις ρε ινβικτε μου, εγώ εννα πελλάνω :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιάν φοράν, έρκουνται τζαι βρίσκουν με τζίνα :)

      Διαγραφή
    2. Αμάν! πόσο δικτυωμένος είσαι πια, σατσίν.

      Τζιαι μιας τζιαι είσαι (δικτυωμένος δατ ις), πε μου φκαίνουν τζιαι στο αντρικό; Θέλω έναν, κατά προτίμηση κάτων των 30, που να κάμνει χουβερ, να τρίφει μπάνια τζιαι να μαειρεύκει. Όχι δεν με πειράζει αν δεν είναι παρθένος :ρ

      Διαγραφή
    3. Θέλεις τον να τα κάμνει ταυτόχρονα οξά; :Ρ

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...