Κυριακή, 18 Αυγούστου 2013

How you doin'...?
























27 σχόλια:

  1. Αμάν! Πως ελέγετουν τζίνη η σειρά στην όγδοη φώτο που το τέλος που την εβλέπαμε που είμασταν μιτσίοι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα νάρτει η Αχάπαρη να μας πει που αθθυμάται...

      Διαγραφή
    2. Οι καλέ εγώ έβλεπατο που ήμουν 12, τωρά είμαι 22 οπόταν εν νομίζω να το ξέρετε εσείς :D

      Διαγραφή
    3. Μα τζι εγώ εν τζαι πολλοθωρώ τηλεόραση τωρά με το στρατό... :Ρ

      Διαγραφή
  2. Στους τρεις πρώτους ενόμισα το θέμα εν οι ξανθοί, μετά οι γκέυ, μετα τα 80ς, μετά οι αφίσιες πανω στους τοίχους μας τον τζιαιρό του σχολείου, τα λαμέ, τα τζιν, τα καρώ..τελικά ποιον εν το θέμα είπαμε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίταξε να δεις...το θέμαν είπαμεν να το αφήκουμεν ανοικτό...έτσι στο φλου :)

      Διαγραφή
    2. Μα εν 90ς που ήταν τούτα ούλλα?? έχασα το λοαρκασμό

      Διαγραφή
  3. Να βαλεις διαγωνισμο, να ψηφισουμε την πιο lame photo.
    I go for Keanu Reeves! ΟΙ ΛΑΟΜΟΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως τζιαι εμένα στον Keanu έπεσε η μασέλα μου!!
    Ετελειώσαν οι διακοπές αγαπητέ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβέντης α; :Ρ
      Οι διακοπές αρνούμαι να πω πως ετελειώσαν!

      Διαγραφή
  5. Ο Keanu μόλις έχει κλάσει...Μισοσηκωμένο το ένα κωλομέρι με ελαφριά κλήση της κεφαλής στην αντίθετη πλευρά... Νομίζω εν καθαρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanx man. Έννεν μόνον εγώ που το εσκέφτηκα τελικά

      Διαγραφή
  6. Στην 1η φωτό,που βρίσκεις έτσι γραβάτα? Μάλλον όι ποιος κάμνει γραβάτες που έχουν κουρτίνα λιλά,παράθυρο τζιε κούζα με φκίορο?
    Στην φώτο με τες μαύρες τες κορούες εν προφυλακτικά που έχουν κολλημένα πάνω τους? Τζιε η μεσαία φορεί παντόφλες με κλάτσες άσπρες ττόρενες στα American Music Awards? Τζιε εγελούσετε με τον Μάππουρο?
    Will Smith παρέτα γιε μου ώσπου εν ώρα.
    Μπρίτνεϋ - Τζάστιν πιο ρέντνεκ εμφάνιση ούτε η μάνα της honey boo boo
    Ο Keanu εν πάντα αλλού.
    Για μια κορού που έμοιαζε τζιείνης με τον κίτρινο το πούλουκκο χαζίρι να τες φάμε, ποια ένι?
    Woody Harelson - Robert Downey κορυφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη μάνα της Honey Boo Boo έππεσα κάτω που την καρέκλα που το γέλιο χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  7. Ευτυχώς που δεν ντυνόμουν έτσι τότε.. Το ότι μπορεί να ντυθώ έτσι τώρα είναι πρόβλημα? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μόνο εγώ εν τους αναγνωρίζω έννεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...