Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Ανανέωση τώρα

Φκαίννει που λες ο άλλος (της πρώην κυβέρνησης) τζαι λαλεί μας ότι το ότι εν μιλιούνται ο νυν Πρόεδρος με τον νυν Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας, βλάπτει την οικονομία και τον τόπο μας γενικότερα.

Ντάξει, το ότι ο τέως Πρόεδρος με τον τέως Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας εν εμιλιούνταν, γαργάρογλου...

Κανεί σιόρ!
Σατσιήν που λαλεί τζι η Αχάπαρη!

Εβαρεθήκαμεν σας ούλλους σιόρ!

Θέλουμεν πολιτική ανανέωση!
ΤΩΡΑ!

Τζι εν πιστεύκω ότι εν υπάρχουν καλλύττεροι που τούτους που έχουμεν τα τελευταία 50 χρόνια τωρά...πάντα υπάρχουν ικανά και φρέσκα άτομα για τον τόπο...

Ντάξει, να μας ενώσει ο Πειραιάς δε λέω αλλά...

Πόσο πιο #diplis η ατάκα "για τον πούλο";

Να βάλουμεν σιόρ νέα πρόσωπα στην πολιτική σκηνή του τόπου. Να φυσήσει τζίνος ο αέρας που καρτερούμεν μέραν-νύχταν, να νιώσουμεν ανανέωσην. Τζαι να τους πιάμεν τζαι που μιαν ιδιαιτέραν να βρέθεται...



Γιατί τί είναι ο πολιτικός χωρίς ιδιαιτέρα αγαπητή μου; Είναι σαν το Wii δίχα το χειριστήριο του...





13 σχόλια:

  1. Μα τι σεξι γκόμενα τούτη η Βίβιαν. Τζιαι κόφκω την τζιαι συνομίληκη σου. Πήαινε να μιλήσετε ολαν μπορει να εν το κισμέττι σου. Εκτός αν προτιμάς την ιδιαιτέρα του υπουργού αλλά είσαι πάνω που 52 εσύ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρά που είπες Βίβιαν...η Βίβιαν Νικολαΐδου σάμπου εχάθηκεν...

      Διαγραφή
  2. Αδαμοπούλου-Πούλου. Εν λίο όπως τον Παπαπαρασκευά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. που εν ο ούτοπος μου, που???
    να κάμει τούντην κοινωνία φιλελεύθερη και εμείς με το υψηλού επιπέδου dna (α????) να δούμεν χαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ο Ούτοπος! Τί μου εθύμησες τωρά! Άσε, εν ποστ που μόνος του ο Ούτοπος, θα επανέλθω!

      Διαγραφή
  4. Εύκολα θα έκαμνα παρέα με την Αδαμοπούλου - Πούλου! Με το τζόκευ μάλιστα θυμίζει μου λίγο την γιαγιά μου. Με τη διαφορά ότι της γιαγιάς μου εν με στρασάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ φέρτους μέσα, ίντα οι δικοί μας εν καλύττεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε έχουν φωτογένειαν οι δικοί μας...μόνο φοτοαγένειαν

      Διαγραφή
  6. Ψηφίζω Καψοκόλη!!! Εννάμαστειν τζαι ασσορτί αφού το κωλί μας εκάψαν μας το τζαι εκαουρτήσαν μας το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλαβρά-αλαβρά όμως γιατί ο συνδυασμός Καψοκόλη τζαι Wii...

      Διαγραφή
  7. Εγώ πρέπει να είμαι ο πιο βλάκας που ούλλους!
    Εθκιάβασα τον τίτλο τζιαι εβούρησα να έρτω να δω το νέο layout :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...