Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2013

5

Χάθηκα, το ξέρω.

Πολλές δουλειές, πολλά τρεχάματα, ετοιμαζόμαστε και για το Γυναικοπάζαρο του επόμενου μηνός όπου θα συμμετάσχουμε...τί εννοείς τί γυρεύω εγώ εκεί;

Ήθελα να γράψω διάφορα αυτές τις μέρες αλλά στ' αλήθεια δε βρήκα χρόνο.
Ήθελα να γράψω κι εγώ το κατιτίς μου για τον Κληρίδη που μας άφησε αλλά τί περισσότερο να πω κι εγώ. Τα είπαν όλοι αυτές τις μέρες. Κι αυτοί που τον εξυμνούν, κι αυτοί που δεν βρίσκουν μια κουβέντα καλή να ξεστομίσουν. Δε βαριέσαι, αυτοί είμαστε.

Δε θα ασχοληθώ με αυτά όμως, δεν με απασχολούν.
Ο καιρός περνάει πολύ γρήγορα. Αλήθεια, πότε πέρασαν κιόλας 5 χρόνια;

Σήμερα γιορτάζει η Πριγκηπέσσα μου και μόνο αυτό με νοιάζει!



Χρόνια πολλά ψυχούλα μου, να είσαι πάντα καλά, πάντα ευτυχισμένη και να συνεχίσεις να μας γεμίζεις με ευτυχία και χαμόγελα. Θέλω να ξέρεις ότι είμαστε οι πιο ευτυχισμένοι κι οι πιο περήφανοι γονείς που υπάρχουν.

Σ' αγαπάμε με όλη τη δύναμη της ψυχής μας!


36 σχόλια:

  1. Να την χαίρεστε φίλε μου, αλλά να ξέρεις ότι "οι πιο ευτυχισμένοι κι οι πιο περήφανοι γονείς που υπάρχουν", είμαστε η Μάνα κι εγώ, χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ινβικτε μου να σου ζήσει να την χαίρεσαι την πριγκίπισσα σου. Πάντα γερή και δυνατή. Οτι επιθυμεί το μώρό σου να το έχει και πάνω από όλα υγεία και ευτυχία. xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ γλυκιά κ τρυφερή η ανάρτηση / αφιέρωση στη πριγκήπισσα σου... να την χαίρεσαι και όπως επιθυμείς να την δεις...υγεία κ ευτυχία πάνω απ όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα ίντα ωραία που είναι άμαν εκφράζετε την ευαίσθητη πλευρά σας εσείς οι άντρες! Χιλιόχρονη να είναι! =]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά φίλε, να σιέρεσαι τζι εσύ τους λεβέντες σου τζαι τη γυναίκα σου!

      Διαγραφή
  6. Να σας ζήσει Ινβικτ μου, παντα καλα να είναι και να τη δεις να γινεται όπως αυτη επιθυμεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κολόνα μου, να χαίρεσαι κι εσύ τις κοράσες σου!

      Διαγραφή
  7. Να σας ζήσει και να την χαίρεστε, με υγεία και πολλές χαρές πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τυχεροί ούλλοι που γυρόν!
    Υγείαν τζιαι αγάπην :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαναείπαμε τα, αλλά εν για πάντα οι ευχές, έννε; Υγεία σε ούλλους σας, τζαι δύναμη για ό,τι προκύψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές εν για πάντα ναι :Ρ
      Να 'σαι καλά ντήαρ :)

      Διαγραφή
  10. Να χαίρεστε την Πριγκηπέσσα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σας ζήσει η κοράκλα σας τζαι να την χαίρεστε πάντα με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ινβίκτε μου πόσο με συγκινείς όταν μιλάς για την κόρη σου. Να την χαίρεστε να είναι πάντα καλά και να ευτυχήσει και να την αξιώσει ο Θεός να γίνει μια μέρα σούπερ μπλόγκερ ;-)

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στα δικά σας οι λεύτερες λέμε! :Ρ
      Πάντως παρακολουθεί μια σειρά στο Disney Channel στην οποία πρωταγωνιστεί ένας σκύλος που έχει μπλόγκ...

      Διαγραφή
  13. 5!!! Ολόκληρη κοπέλα να την χαίρεστεεεεεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε ντήαρ, να χαίρεσαι κι εσύ τις δικές σου! :)

      Διαγραφή
  14. Ου τωρά που έγινεν έτσι κοπέλλα αναγιούμενη, σκέφτου ίντα σημειώματα εννα σας αφήνει:)
    Να σιαίρεστε ο ένας τον άλλο Ινβίχτους φρεντ, τζιαι πάντα έτσι αγαπημένοι τζιαι με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχτές έγραψε μας παραμύθι ολόκληρο! :)

      Διαγραφή
    2. εννα φτάσει τζιαι ο τζιαιρός του τσιαττιστού:)

      Διαγραφή
    3. Ποννάρτει η ώρα ξέρω το
      πως εννα κατουρήσω
      μα πρέπει τζαι απάντησην
      να βρω να απαντήσω

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...