Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

Θα είμαστε κι εμείς εκεί !!!

Κοπιάστε! :)





19 σχόλια:

  1. μα εν μας είπετε τι θα κάμνετε εντωμεταξύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Christmas (και όχι μόνο) crafts!
    Could the picture BE more clear? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σόρυ ντουντ αλλά τζείνες οι κουκουβάγιες αποσυντονίσαν με. (έννεν κλίαρ καθόλου ούτε η απάντησή σου αλλά τέσπα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοώ ότι θα είμαι εκεί με τη γυναίκα μου και θα πουλούμε χριστουγεννιάτικες (κυρίως) χειροτεχνίες

      Διαγραφή
    2. ...έννα έρτω ένιγουεϊ γιατί οι χειροτεχνίες εν πολλά πράματα. γι'αυτό ερωτούσα συγκεκριμένα, μπατ οκ.

      Διαγραφή
  4. ενόμιζα επουλούσαν γυναίκες στο γεναικοπάζαρο. κατά το σκλαβοπάζαρο που επουλούσαν σκλάβους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζίνον εν κάθε Κυριακή τζιαμέ στην Πλατεία Σολωμού με τους γέρους τζαι τες Βιετναμέζες

      Διαγραφή
  5. Άτε ρε...εν θα μπόρω... :(

    Εν να ξανάρθετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο (πολυ)ταλαντούχος κύριος Ινβίκτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταλαντούχα είναι η καλλιτέχνης (η γυναίκα μου) που τα έφτιαξε, όχι εγώ!

      Διαγραφή
  7. Εγω θα είμαι εκει την Κυριακή 15 Δεκ!!! :))))

    Καλές πωλήσεις ντηαρ φρεντ και καλά να περάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές πωλήσεις ντήαρ και όπως το είπες, καλά να περάσουμε!

      Διαγραφή
  8. Μα γιατί εν εκανόνισες να πάτε την ίδια μέρα με την Πρας να μεν χρειαστεί να κατεβώ δυο φορές στον ψόφο; Λάθος σας, εγώ θέλω να σας δω και τους δκυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τυχαία κόρη! Εμεις δεν μπορουμε στις 14 και ο φιλτατος δεν μπορεί στις 15!

      Διαγραφή
    2. Να κανονίσω να έχω ζιβανία να σε κεράσω να βράσεις! :P

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...