Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2013

Αυτό!




15 σχόλια:

  1. Τέλειααα τζιαι τζείνη τζιαι το τραγούδι εννοείται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γουαο... Και οι στίχοι πολύ ωραίοι δεν ξέρω γαλλικα, το άκουγα και μου άρεσε η μελωδία, τώρα θα μου αρέσει περισσότερο.

    Ο άλλος στο 1.50, πως γίνεται να περνά τόσο αδιάφορα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειο. τζι εμένα άρεσκεν μου χωρίς να ξέρω τα λόγια τζαι τωρά αρέσκει μου παραπάνω :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί σου είναι οι ξένες γλώσσες τελικά α; :Ρ

      Διαγραφή
  4. Η μετάφραση που είσιεν κάμει η Ποστμπάμπυλον πριν τζιαιρό άρεσε μου παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πούντην μετάφραση που την τρελλή την μεταφράστορα; :)

      Διαγραφή
    2. Ε μα η ανηψιά σου εν μαστόρισσα, πώς να το κάμουμενΤΕ!

      Διαγραφή
  5. Etragoudise to mia kypraia stin tileorasi tin proigoumeni evdomada...tzai xafnika exanathumithikan to tzai ta kypriaka radia...Polu agapimeno tragoudi alla kai ayto:

    http://www.youtube.com/watch?v=sp3G50jBRuU

    Kali sou mera! :)

    Kalioush

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαντα ωραίο τραγούδι που ένει α! Έρκεται μου να ...ξησκονίσω τα γαλλικά μου, πέρκιμον αθθυμηθώ τίποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είτε τα ξησκονίσω είτε όι, η οκκά 400!

      Διαγραφή
  7. Το αυτό εν τέλειο! Γειά σου ρε Ινβίκτε! Έτσι έρκεται μου να πάμε στη Λήδρας να το τραουδήσουμεν. Να κάμνεις το σαξόφωνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα λαλείς;
      Μιαν φοράν που αποπειράθηκα πάντως να παίξω σαξόφωνον, εν τα εκατάφερα! :Ρ

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...