Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

Να σου δώκω μιαν ακούεις!












11 σχόλια:

  1. Τζείνο με το λάστιχο έπαθα το τζιαι εγώ, παραπάνω που μια φορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όι πως είμαι περίεργος αλλά...τί ακριβώς επροσπάθας να κάμεις του λαστίχου; Να το σκοτώσεις;

      Διαγραφή
    2. Α εν ήμουν ξεκάθαρη. Το λάστιχο έπαθεν το μαζί μου εγώ επροσπαθούσα να το πιάσω αλλά παπούτσι εν εχρησιμοποίησα χαχαχαχα. Φαντάζουμαι ξέρεις τα λάστιχα πάστα χωρκά για τα περβόλια. Ε έβαλε με ο παπούς μου να ποτίσω τα δεντρά όταν ήμουν μιτσιά αλλά εν με προειδοποίησε για την πίεση τζιαι αντί να πάω να κλείσω το νερό το ζώον επάσκιζα να πιάσω το λάστιχο. Τζιαι για κάποιο λόγο έκμα την ματσουκιά παραπάνω που μια φορά.Θέλεις και άλλα τζιαι τι εννοείς ήταν ρητορική η ερώτηση σου??

      Διαγραφή
  2. χαχαχα ίνταλοις μου αρέσκει να θωρώ κόσμο να θκιαολίζεται τζιαι να τες τρώει.

    καρμικό σλαγκ ο κιλτ-μαν με το πεζούνι μουαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεζούνιν - κουρούπεττος: σημειώσατε 1 :Ρ

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα
    Τζεινος με το λαστιχο, εν παιζεται! Αλοπως εν εξανειδεν πιεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Add kai ton tipo stin Lemeso tis perasmenis nomizw bdomadas pou prospathouse na faei mia sikaminia. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλαίω! χαχαχαχαχα, ευτυχώς ο τύπος με τις καρύδες εν άφησε ούτε μιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...