Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2014

Confirmation of living status

Εχάθηκα (πάλε) ναι.
Έννεν θέμα βαρεμάρας ή έλλειψης έμπνευσης κλπ.
Εν ότι εν βρίσκω όσο χρόνο έβρισκα πιο παλιά.
Επόλλυνεν η δουλειά τζαι εν παραπονιούμαι για τούτον, μακάρι να υπάρχει δουλειά να δουλεύκουμεν...οι εποχές τωρά εν σηκώννουν παράπονα.

Παράλληλα, δουλεύκω τζαι πας σε ένα "project" ας το ονομάσουμε.
Μεν ρωτάς λεπτομέρειες τωρά, θα τα πούμε εν καιρώ.
Εν κάτι εντελώς έξω που τον τομέα μου, εν κάτι που πάντα ήθελα να ασχοληθώ τζαι εν κάτι για το οποίο επαθιάστηκα πάρα πολλά τους τελευταίους μήνες. Τζαι η χαρά μου εν διπλή διότι επαράσυρα τζι άλλους μαζί μου (εν είμαι μόνος μου σε τούτο το νέο εγχείρημα) τζαι μοιραζούμαστε το ίδιο όραμα.

Κατα τ' άλλα, παρακολουθώ με (περισσότερη) αηδία τες πολιτικές εξελίξεις της μακαρίας νήσου τζαι ούτε ο Νίνο εν ξέρει πώς άντεξα τζαι εν εσχολίασα τα τεκτενόμενα των τελευταίων ημερών. Μεν επιμένεις τζαι δεν θα ασχοληθώ ούτε με τον Πανίκκον, ούτε μεν τον Φούλλην, ούτε με τον Κενεβέζον ούτε με κανέναν.

Τί άλλον;

Τις προάλλες η κόρη μου έθελεν να της μάθει αγγλικές λέξεις η μάμα της.
Είπεν της να της γράψει το "στόμα" στα αγγλικά.
Η γυναίκα μου έγραψεν της "MOUTH".
Η αντίδραση της μητσιάς ήταν άμεση: ηντα εσύ εν μούττη που έγραψες!

Αυτά από μένα, Αιμιλία πίσω σε σένα.

Να ευχαριστήσουμε τον Παναγιώτη Τόκο για το ρεπορτάζ, περνάμε σε σύντομο διαφημιστικό διάλειμμα...


17 σχόλια:

  1. έπρεπε να κάμω παράπονο δηλαδή για να δώσετε σημεία ζωής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναμένουμε με αγωνία το επόμενο σου ρεπορτάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διακρινω τα γονιδια σου... ευτυχως δηλαδη :)

    Να ευχαριστησουμε τον συναδελφο για την αμεση αναμεταδοση... πισω στο στουντιο και παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχα Θεά η μιτσιά. Εφα κάτι δεύτερα αλλά το έπιασα... να σου ζήσει Ινβιχτε μου να την χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παναγιώτης Τοκος και τα μυαλά στα κάγκελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια η μιτσιά!
    Καλά να περνάτε τζι ας αρκείς να μας πεις ητά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά να περνούμεν ούλλοι που γυρόν! :)

      Διαγραφή
  7. Υγεία να έσhετε, εν πειράζει πως χάνεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά να περνάς με ότι κάμνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αναμενομεν ενημερωση για το προτζιεκτ, θκιο φιλια στη μιτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...