Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

Houston, we had a problem [2]

- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Έσπασεν το φανάριν το δεξίν το μπροστινό του αυτοκινήτου!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Έσπασεν το παράθυρο του αυτοκινήτου!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Κατσιαρίζει το εξώς. Ακούεται σάμπου να κωλοσύρνεται!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Έσπασεν το ρολόϊν της κουζίνας πάλε!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Το κουμπίν του κουδουνιού της εξώπορτας εν δουλεύκει!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Χτέρνεται συνέχεια ο προφυλακτήρας ο πισινός άμαν παρκαρίσκω!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Είπεν μου ο μηχανικός ότι πρέπει να σάσουμεν τα στόπλαϊτς για να περάσει ΜΟΤ το αυτοκίνητο!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Έσασες το εξώς, αλλά πάλε κατσιαρίζει. Άμπα τζαι τρύπησεν!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Το καθρευτούιν που την μερκάν του οδηγού εράϊσεν!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Νομίζω να βάλουμεν καμιάν κάμεραν τζιαμέ στο μαχαζίν για τους κλέφτες!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Ο μιτσής εν σηκώννεται με τίποτε το πρωί!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Εχάλασεν το πόμολον της πόρτας του μπάνιου!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Εκόπηκεν το πόϊν του παγκακιού που έχουμεν μες την αυλήν!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Άγιωσεν η κάσια του μονοκάμπινου του παπά μου!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Πιάννουν με τηλέφωνον την ώραν που είμαι στη βούρνα τζαι ώσπου να σκουπιστώ να πάω, κλείουν το. Θέλω μπλούττουθ!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Γίνεται να απενεργοποιήσεις το σνουζ γιατί εν σηκώννουμαι με την ώρα μου το πρωί;
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Μάνα μου άγγελε μου, κανεί δουλειές τζι εποστάθηκες. Έφερα σου καρέκλαν τζινούρκαν να κάτσεις να πνάσουν τα κόκκαλα σου!
- Θέκκιου μάνα μου...




5 σχόλια:

  1. Ντα που τραβά τζιαι τούτοε ο Πάκκος με την Μυρούλλαν α??? Άγιος άγιος για το ππαλαζούδιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τουτος ο Πανικος εκτος που πολυτεγνιτης εν τζαι νακκουριν σπαγγοραμενος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν μπορώ να καταλάβω πόθθεν έφκαλες τούντο αυθαίρετο συμπέρασμα...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...