Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

Houston, we had a problem

- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Η σούβλα εν γυρίζει!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Κλείσε το σακκούλλιν με την τροφήν του κάττου να μεν ιμπεί τίποτε μέσα!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Ο καθαριστήρας ο πισινός εχάλασεν!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Η εξώπορτα εν κλείει καλά!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Κόψε το γκάμον φέττες τζι όπου να 'σαι άκου τον κουμπάρον!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Έσπασεν το βιλλιστρίκκιν που κρατά την κλωστήν πας τη ραπτομηχανή!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Τα μωρά θέλουν κοτόπουλλο στη σχάρα πόψε!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Εν ιβρήσκω το μασκαραλλίκκιν που κουτσακώννει η ζώνη του αυτοκινήτου!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Το μαρκούτζιην που έφερες που το Λερόι Μερλίν για την κουρτίναν του ντούsh εν κοντόν!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Ο νιπτήρας σάμπου γύρνει μονόπανταν!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Εσπάσαν τα πόθκια του τραπεζιού στο καθιστικό!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Εχάλασεν το ρολόιν του τοίχου!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Το τραπέζιν μες το χωλ σάμπου εν χαμηλόν πολλά!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Έshισεν ο τοίχος μες το δωμάτιον! Άμπα τζαι προχωρήσει!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Θέλουμεν ποτζίνον που βάλλεις το φαΐν τζαι διατηρεί σου το βραστόν!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Τα παιθκιά που μάχουνται μες την αυλήν, ελειφτήκαν τες σκαλωσιές!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




- Πανίκκο!
- Ναι Μυρούλλα μου...
- Πρέπει να κόψουμεν το κραμπίν για τη σαλάτα, αλλά ομοιόμορφα!
- Να το κανονίσω μάνα μου...




27 σχόλια:

  1. Πολυτάλαντος ο Παννίκος! Τυχερη η Μυρουλλα που ηβρεν έτσι κελεπούρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xa xa xa xa xa xa xa xa!!!!!!!!!!!!! etsi Panikkon theloumen ton oulloi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζινο με τα καρβουνα τζιαι την γλαστρα εν καλη ιδεα!

    P.S. Εννα αππωθει ο Panic τωρα τζιαι να νομιζει οτι εν ο παsh-τεχνιτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πανίκκος μας εν τεγνίτης πας τα γαλλικά με ειδίκευσην πας τα ππαλαζούθκια

      Διαγραφή
  4. Καλά, μιλούμε ο Μακ Γκάιβερ δεν πιάνει μία μπροστά στον Πανίκκον. Αλλά τζαι τούτη η Μυρούλλα, ούλλον προβλήματα η ευλοημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. άμαν φωνάζει η Μυρούλα τον Πανίκο εν τζαι τον Πάνικ μας που εννοεί έννε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όι όι μεν μου τα συγχίζετε! Ο Πάνικ εν άλλης κλάσης

      Διαγραφή
  6. - Πανίκκο...
    - Σατσιήν Μυρούλλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O Πανίκος πρέπει να έβλεπε Μαγκαιβερ στα νιάτα του δεν εξηγείται αλλιώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' ακρίβειαν, ο Μαγκάϊβερ εθώρεν Πανίκκον...

      Διαγραφή
  8. H Μυρούλλα δεν ξέρει το réchaud;

    :-Ρ

    Γουέλκαμ μπακ φρεντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕΣΙΩ ολάν! Κκιάορκας σου τζι έσπαζα τη κκελλέ μου να θυμηθώ τη λέξη! Ου γαρ έρχεται μόνον... :Ρ

      Διαγραφή
  9. omg,egrapses pale,to ena kaluttero pou to allo alla tzinto X5 me thn skoupa thn xorkatikh arese mou polla,2 se 1 kai nero kai skonh,den 8a me exeplhte ka8olou an htan kupraios o odhgos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν ρώσσικα τα νούμερα. Ο κυπραίος θα έβαλλεν την σαρκάν πας το Καγιέν

      Διαγραφή
  10. "Εγώ βασικά θα θελα να πω..."
    "Πανίκκο!!"
    "Ζίλικουρτι Μυρούλλα, έπρησες με, σχολιάζω τωρά!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σατσην τουτη η Μυρουλλα αμμα ιδιοτροπη που ενι α...


    Φοβερο ποστ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν επειδή εν τεχνίτης ο Πανίκκος τζαι περνούν του ούλλες οι δουλειές :Ρ

      Διαγραφή
  12. Εν παιζω! Ο Γρουτος πον να του φωναζω να καμει καμια δουλεια, εν μου λαλει " ναι γρουτουα μου!" Λαλει μου: "ΕΕΕΕΕ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα θέλεις να πεις εν σου λαλεί "ναι περτικόshηλη μου...να φως των αμμαδκιών μου..." ;

      Διαγραφή
  13. τωρα αμα γυρεψω εν θα εβρω ετσι τραπεζουι ποτουτα τα μο(ν)τερνα; (για τζινο στο καθιστικο με τα σπασμενα ποθκια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...