Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014

Oh man...




18 σχόλια:

  1. Σόρρυ αλλά εγώ κάμνω τζαι το 2 τζαι το 3 λαλεί να είμαι αρσενικός κατα βάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yep, ισχύουν τζιαι για μέναν εκτός που τα:

    3, 13, 15, 16, 17.

    Επίσης:

    - στο 5 θα έλεα "κάποιες", οϊ ούλλες...
    - στο 10 εν το έκαμα (κάμνω) στα shιέρκα μου αλλά με κλίσην του σώματος μπροστά, κρατώντας τη μύτη τζιαι φυσώντας που τα ρουθούνια

    Σοβαρά, εν τα ξέρουν τούτα οι γεναίτζιες; Έστω κάποια; Ενδιαφέρον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα να κάμνεις skip το 17 σιόρ; τς τς τς
      Απογοητεύκεις με!

      Διαγραφή
  3. Μα πολλά με το κατουρημα το εσιετε εσεις οι αντρες α?
    Το 9 ηνταμπουν το The Nod ασπουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζιαι εγω κακνω 2-3 που τουτα.
    Τι σημαινει γιατρε μου;;;;
    Εν ωραια σκεψη το 6.... εν το σκεφτηκα καμμια φορα.
    Add it to the list :) χα χα
    Ειμαστε ουλλοι humans.
    Οι ανατομικες μας διαφορες εν το μονο που μας διαφοροποιει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι εννοείς men do τζι εν το ξέρουμε;:/
    I know nothing abt you guys but most of that stuff εν λίο ναι, προφανώς.
    τζαι είτε κάμνω τα, είτε εσκέφτηκα ότι έννα τα έκαμνα αν ήμουν άντρας. :/
    πφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επεθύμησα τόσο πολλά τα ποστς σου που ακόμα τζαι τούτη την πελλάρα εκτίμησα την! :-)

    Αχ τούτο με τον νίτζα έκαμνα το που μωρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...