Τρίτη, 13 Μαΐου 2014

Infinite loop

Παίρνει ο πορνόγερος την γραμματέα του τηλέφωνο. Έλα μωρό μου κανόνισα ένα “επαγγελματικό” ταξίδι για τους δυο μας στο Παρίσι για μία εβδομάδα.

Παίρνει η γραμματέας τον άντρα της. Έλα αγάπη μου θα χρειαστεί να λείψω για μια εβδομάδα από το σπίτι. Πρέπει να πάω σε ένα επαγγελματικό ταξίδι.

Παίρνει ο άντρας την γκόμενα. Έλα μωρό μου η γυναίκα μου θα λείψει για μια εβδομάδα σε ένα επαγγελματικό ταξίδι. Θα έχουμε το σπίτι δικό μας.

Παίρνει η γκόμενα τον μικρό Τάκη τηλέφωνο. Έλα Τάκη.  Μου έτυχε κάτι επείγον και για μια βδομάδα δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε μαθήματα.

Παίρνει ο μικρός Τάκης τον παππού του. Έλα παππού. Θυμάσαι που μου είχες πει οπότε θέλω να περάσω μια εβδομάδα στο σπίτι σου. Ε λοιπόν αυτήν την εβδομάδα δεν θα έχω μαθήματα γιατί κάτι έτυχε στην δασκάλα μου και έτσι λοιπόν θα έρθω.

Παίρνει ο παππούς τη γραμματέα του. Έλα μωρό μου τελικά άκυρο το ”επαγγελματικό” μας ταξίδι γιατί θα έρθει ο εγγονός μου για να περάσουμε την εβδομάδα στο σπίτι μου.

Παίρνει η γραμματέας τον άντρα της. Έλα αγάπη μου τελικά άκυρο το επαγγελματικό ταξίδι. Θα τα πούμε μετά.

Παίρνει ο άντρας την γκόμενα. Έλα μωρό μου τελικά άκυρο το επαγγελματικό ταξίδι της γυναίκας μου οπότε δεν θα μπορέσουμε να βρεθούμε.

Παίρνει η γκόμενα τον μικρό Τάκη. Έλα Τάκη τελικά ακυρώθηκε η δουλειά που είχα και θα κάνουμε κανονικά μαθήματα αυτή την βδομάδα.

Παίρνει ο μικρός Τάκης τον παππού του. Έλα παππού. Τελικά δεν θα μπορέσω να έρθω στο σπίτι σου αυτήν την εβδομάδα γιατί τελικά θα έχω κανονικά μαθήματα με τη δασκάλα μου.

Παίρνει ο παππούς την γραμματέα του τηλέφωνο. Έλα μωρό μου τελικά θα πάμε “επαγγελματικό” ταξίδι γιατί μου το ακύρωσε ο εγγονός μου.

Φήμες λένε πως ακόμα δεν έχουν σταματήσει τα τηλέφωνα…


20 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Με τόσα που ακούμεν τελευταίως, it could be!

      Διαγραφή
  2. LOL. Και το κέρατο πάει σύννεφο!!! Ντόινγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, γεγονότα ή καταστάσεις είναι τελείως συμπτωματική"... γράψε το τζιαι τούτο στο τέλος γιατί τωρα που ξέρουν την ηλικία σου εν να νομίζουν κάποιοι ότι είσαι ο παππούς.

    Domino effect !!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστεν μητσιοί κόμα σιόρ!
      ΜΗ ΚΑΚΟΝ ΣΟΥ ΑΧΑΠΑΡΗ!!!

      Διαγραφή
  4. Έλα όλα τα μωρά στην πίστα!!
    https://www.youtube.com/watch?v=uiqTHZajri4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Όι έννεν δικό μου, έστειλεν μου το ένας καλός φίλος :)

      Διαγραφή
  6. Τελικά εν πολλά μιτσιά η Κύπρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο μιτσης φταιει για ουλλα.Ο ροκολος-ο αμπαλατος!Εννα μου παει στον παππου του μισσιημου.Αδε τωρα κατασταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. miathalassatamatiasu kratagera ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ ο κακομαθημένος! άφησε καλέ το παππού να γαμήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...