Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Ττίψ!

Πρέπει να παραδεχτείς ότι σου έμαθα πολλά πράματα δαμέσα δα.
Μα τί να πρωτοθυμηθώ;

Να μεν επεκταθώ τζι άλλον, έπιαες το νόημαν, Πάπυρος Λαρούς Μπριττάνικα τα πάντα όλα που λαλεί τζι ο Αλέφαντος.

Επειδή όμως έshει τζαιρόν να σου δώκω λλία χρήσιμα ττίψ που θα σε βοηθήσουν τα μάλα στη ζωή σου (ποττέ εν ξέρεις πότε μπορεί να χρειαστείς την κάθε πληροφορία) πάρε μιαν λίσταν που χρήσιμες πληροφορίες τζαι είμαι σίουρος ότι θα μου βάλλεις ευτζιές μιαν ημέρα που εννα θυμηθείς ότι το ττίπ που σε εύκαλεν που τη δύσκολη θέση τζαι απλοποίησε τη ζωή σου, είπεν σου το ο φίλος σου ο Ινβίχτους.

Πάμεν(τε)!


Δείσε τα ράμματα σου like a boss:



Ξέρω πόσον σικκηρτάς που δυσκολεύκεσαι να βάλεις το καππελλούιν του μιτσή για να βουττήσει μες την πισίνα. Ουόρρι νοτ, τα πράματα μπορεί να γίνουν πολλά εύκολα:



Τί εννοείς εν θαμπόν το γυαλλίν τζι εν θωρείς που την άλλην; Παρέτα ολάν λαλώ σου!



Ναι, τζι εμέναν εν ο Χάρος μου να λιώνει το μάγκο ώσπου να το καθαρίσεις..



Θέλεις αυκά scrambled αλλά εν τα καταφέρνεις τζαι γινήσκεσαι ολοπούρπουλλος ώσπου να τα κάμεις; Ουόρρι νοτ μαϊφρέντ...



Πάντα έθελες να κάμεις μακρουλλήν φούσκαν αλλά πάντα έσπαζεν σου; Έλα να σου δείξω...



Θέλεις να κάμεις graffiti αλλά εν θέλεις να σε πάρει πρέφαν κανένας; Σκέψου το, γίνεται!



Ah yes, the "Happy Birthday with the phone keys" thing...



Εγράφτηκες σε τζίντην σχολή Ninja που σου είπα παλιά, αλλά δυσκολεύκεσαι με τη στολή; Μεν μου απογοητεύκεσαι λεβέντη μου!



Εν ξέρεις ποττέ πότε εννα χρειαστεί να διπλώσεις το χαρτονόμισμα σου σε πουκάμισον...



3-D printers τζαι πελλάρες σιόρ...


Έχω ράμματα για τη γούνα σου για τα παπούτσια σου:


Έφκην ζαβός ο κόμπος της γραβάτας σου; Μα προφανώς κάτι έκαμες λάθος dude! Έλα να σε μάθω κόμπον αδρωπινόν:



Έshεις καλεσμένους τζι ελείφτης τρα τραπέζια; Ουόρρι νοτ λαλούμεν!



Τζι επειδή μπορεί να σου εχαλάσαν την αύραν σου σήμερα στο γραφείο, έλα να διαλογιστούμεν νακκουρίν, νάρτει το ζεν στα ίσια του:



Είμαι ο Ινβίχτους τζαι να' χω τες ευτζιές σου


12 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ναι, τούτον εν καλόν τρικ, χρησιμοποιά το η γυναίκα μου

      Διαγραφή
  2. thelo para pollaa na kamo jino me to cd!!!!!! Para polla!!! An akousete kanena mboum dakaston st John en ok!!! En i misirla j prospathei na fkalei fouskaleeesss!!!! Yeah babez!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισίρλα παρακαλώ κκονφέρμαρε ότι εν ανατινάχτηκες μόνη σου!

      Διαγραφή
  3. τούτο το ζεν χρειάζουμαί το πολλά στο σχολείο!

    τζαι η φανέλλα του ασέρα πολλά καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάθε τζαι τζίνον με το τραπέζιν ρε να βρέθεται...έχουμεν κρίσην τωρά, εν ξέρεις πότε εννα ληειφτείτε τα θρανία!

      Διαγραφή
  4. Τες ευτζιές μου τζιαι τζιαι που τα 20 μου νύσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τες ευτζιές μου! τωρά ενα δίνω τα ράμματα μου like a boss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...