Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014

Μαλάκα ανώνυμε...




8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ντάξει, πολλά μαλάκες τζαι οι υπόλοιποι που τα έχουν μαζί του βέβαια...

      Διαγραφή
  2. Πόσον μαλάκας Θεέ μου ο μαλάκας ανώνυμος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν ξέρω τι είναι η μάνα σου Ανώνυμε εμένανε πάντως... Η μάνα μου με δέρνει καλέ μου και πονώ...

    < https://www.youtube.com/watch?v=oisVT1Qw4IU >

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχαχαχα...invictus δε μπορείς να φανταστείς πόσο σε ευχαριστώ...είμαι αυτός που δημιούργησε αυτό το screenshot, στο to-fresko.blogspot.com (από εκεί το πήρες, μην κάνεις πως δε θυμάσαι). Τώρα και το μπλογκ έκλεισε και στο PC μου έκανα format οπότε είχα χάσει αυτή τη φωτό, σε ευχαριστώ ΑΠΕΙΡΑ που την αναδημοσίευσες!

    Ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...