Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου 2014

Just think about it...
























14 σχόλια:

  1. πολλά ωραίο Ίνβικτε μου, ειδικά το τελευταίο εξεκαθάρισε μου γιατί έχω συναμένες τόσες αλλεργίες, είμαι σεμνότυφη, τέλος:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και πάμε όλοι μαζί:

    πουπ πουπ πουπ πουπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα κάμνω 2η φωνή, aka τον ήχο του νερό που (σε) πιστικλίζει

      Διαγραφή
  3. Τούτο με τους κκέληες μπόρεις να μας το λύσεις εσύ ρε! Πε μας να 'ούμεντε, ώσπου νίφκεσαι; :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dammit!
    Και: Poop poop poop poop .....εν τα ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά άμαν σου βάλει ένεσην ο οδοντίατρος τζι εν μουθκιασμένο το στόμα σου τζαι δυσκολεύκεσαι να το ανοίξεις, εν σάννα τζαι είσαι δυσκοίλιος :Ρ

      Διαγραφή
  5. - You have really long legs....
    - Yes, they go all the way from my ass to the floor...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...